Pages

Unboxing #53


Dneska to bude výjimečně trochu delší článek, jelikož tu mám dva balíčky. V prvním balíčku jsou knihy z Megaknih, které byly ve slevě a prostě jsem neodolala. Sice mi přišli už ve čtvrtek, ale nějak jsem se nedostala k tomu, abych napsala článek, tak to napravuji dnes.

Kromě knih byla v balíčku tradiční záložka a pandí samolepky. Myslím, že záložky už mám s touto asi tři a samolepky ani nepočítám, ale knihomolských věciček prostě není nikdy dost.


Jelikož objednávka byla nad určitou cenu, dostala jsem ještě časopis Glanc. Abych byla upřímná, tak v něm nic zajímavého nebylo, takže se touhle dobou už pravděpodobně recykluje.


A dalším dárkem bylo DVD Pianistka. To samozřejmě vyhazovat nebudu, ale upřímně pochybuji, že se na něj někdy podívám. Podle popisu na zadní straně by mě film pravděpodobně nebavil.


A konečně se dostáváme ke knížkám. Objednala jsem si Hrej Hráčem, Hrej tajně a Hrej férově od Emmy Hart. Jsou to tři díly jedné série, která má ještě čtvrtý, ale ten si objednám někdy později. Tuto sérii jsem už sice četla, ale patří k takovým příjemným oddechovým ke kterým bych se ráda někdy vrátila. Navíc se mi hrozně líbí obálka prvního a třetího dílu.



Další knihou je Pomsta nosí Pradu od Lauren Weisberger. Jedná se o pokračování knihy Ďábel nosí Pradu. Tu už mám doma asi dva roky, ale zatím jsem se k ní nedostala. Teď když mám i druhý díl to snad bude rychlejší.


Poslední je pak učebnice Příprava na státní maturitu - Matematika. Nemám v plánu maturovat z matematiky, nejsem sebevrah. Ale učebnici potřebuju do školu a když už jsem si stejně objednávala knížky, vzala jsem si ji rovnou tam. 


Druhým balíčkem, který přišel dnes, byl recenzák od Omegy. Hádám, že jeho obsah pro vás nebude žádným překvapením. 


Jedná se o knihu Vysoká hra od Kay Hooper. Překvapivě má kniha mnohem méně stránek, než jsem čekala, takže ji určitě přečtu přes víkend. Recenzi napíšu pravděpodobně příští týden a s trochou štěstí ji dám i na blog.







8 komentářů:

  1. Zajímavé knihy s krásnými obálkami, knihy neznám, teda krom učebnice na matematiku.

    PS: Jsem zpět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... z té učebnice jsem celkem paf :D Ale aspoň tam nejsou jen odpovědi, ale i postupy :D

      Vymazat
  2. Pekné prírastky, ani som nevedela že Diabol nosí Pradu je aj kniha, film som videla a celkom ma pobavil. Dúfam, že aj obe knihy budú stáť za to. Uži si čítanie všetkých nových úlovkov :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já původně také ne, ale pak jsem narazila na knihu v Albertu, navíc ve slevě a musela ji koupit a když jsem viděla druhý díl, neváhala jsem. Film byl skvělý, snad budou i knihy :) Děkuju :)

      Vymazat
  3. Tak za me Prada celkem zvědavost. Tesim se na recenzi, film mam rada,ale knihu neznam. Jinak ty první knihy jsou na me az moc sladke ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem zvědavá, ale zatím ne tak, abych se do nich hned pustila :D Z nějakého důvodu mám slabost o určitá témata, která jsou používána pořád a pořád dokola, takže sladkým knihám se asi nevyhnu :D

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)