Pages

Unboxing #48


Ve středu mi přišel balíček, jenže jako obvykle nikdo nezvonil. Prostě mi přistál ve schránce lístek. Takže jsem se ke knize dostala až v pátek a jelikož jsem přišla domů pozdě, nestihla jsem to nafotit, prostě jako obvykle.

Pravděpodobně už vám z fotky došlo, že se jedná o recenzák od Omegy. Sice jsem nedávno dostala ještě jinej balíček, ale v tom byly pouze vánoční dárky, takže unboxing nepřipadal v úvahu.


Jako první jsem vytáhla třetí díl DOBRO.DRUHA. Popravdě mi úplně uniklo, že už vyšel. Každopádně jsem zvědavá, co si přečtu. Když o tom tak přemýšlím, je to jediný časopis, který po dlouhé době čtu.


A pak jsem tam našla Ediční plán 2016... upřímně nechápu proč, vzhledem k tomu, že rok je skoro u konce a knihy z něj už dávno vyšli.


A nakonec kniha Americká hospodyňka od Helen Ellis. Jedná se o knížku dvanácti povídek, která je celkem krátká, takže jsem ji dnes přelouskala a jako obvykle se pokusím recenzi dodat co nejdříve.



8 komentářů:

  1. Pošťačky mi dělají úplně to samé! Celý den jsem doma a večer najdu ve schránce lístek...to prostě nepochopím... Vždycky jsem strašně naštvaná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! A ještě chtějí stávkovat... já fakt nechápu za co je platí.

      Vymazat
  2. Jej, krásne výtlačky.Užívaj si ich a teším sa na recenzie. Maj sa krásne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné čtení, já pořád marně čekám na balíček taky od Omegy, tak snad co nejdřív dorazí.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ještě na jeden čekám... to je asi tím, že se blíží Vánoce.

      Vymazat
  4. Tak tahle mě zrovna nelákala, ale snad se Tobě líbila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)