Pages

Unboxing #42


Ve středu mi přišel balíček. Z domu jsem se nehla, ale pošťák nebyl schopen zazvonit. V sobotu jsem si ho tedy byla vyzvednout na poště a chtěla jsem dát na blog unboxing, jenže jsem zapomněla. Proto ho sem dávám až teď... chvíli poté, co jsem knihu ukrývající se v balíčku dočetla. Takže mám vážně velké zpoždění.


Jak už mnozí z vás poznali, jedná se o knihu z nakladatelství Omega, konkrétně o recenzní výtisk. A hádám, že už přesně tušíte, co se v balíčku skrývá. Ale kdyby náhodou ne, tak se podívejte dál.


Než se dostanu ke knize, tak musím zmínit druhý díl časopisu DOBRO.DRUH, ve kterém byla kniha zabalena. Já jsem za něj skutečně ráda, jelikož první díl byl... ne přímo zajímavý, ale rozhodně užitečný a elektronická verze tohohle časopisu mi moc nefunguje. Sice bych ho mohla dostat v každé prodejně Knihkupectví knihy Dobrovský, jenže bohužel tu nikde poblíž knihkupectví není. 


Ale teď už ke knize. Jak jste asi uhodli, jedná se o Psycho - Sanatorium od Cheta Williamsona. A jelikož už jsem jí tedy dočetla, tak nebudu říkat o čem kniha je, jelikož bych se pravděpodobně neudržela a změnila tento článek spíše na recenzi. Každopádně se můj názor již brzy dozvíte, předpokládám, že během příštího týdne.




6 komentářů:

  1. Knihu neznám, ani jsem o ní nečetla, má děsivou obálku, teda alespoň to písmo, těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako když někdo škrábe nehty o tabuli, to mi fakt leze mráz po zádech :D Bude někdy během příštího týden :)

      Vymazat
  2. O knihe som už počula, vyzerá celkom strašidelne, tak som zvedavá aká bude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... přímo strašidelnou bych jí nenazvala. Víc v recenzi, musím si ještě urovnat myšlenky :)

      Vymazat
  3. Tak tohle mě moc nelákalo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)