Pages

Unboxing #39


Nejsem si vůbec jistá, kdy jsem dostala tenhle balíček, ale mám dojem že to bylo před dvěma týdny, pokud ne před třemi. Důvod, proč to sem dávám až teď je ten, že jsem to nafotila foťákem a za boha jsem nemohla najít kabel na propojení s počítačem. No a včera jsem ten kabel objevila v šuplíku, kde měl být, pod horou kalkulaček. Matika prostě přichází na další a další způsoby, jak mi znepříjemňovat život. Nebo potřebuji silnější dioptrie.


Balíček jsem měla hozený ve schránce, což je důvod, proč jsem absolutně netušila, co to má být. Nevzpomínala jsem si, že bych si o nějakou tenkou knížku říkala, ale adresa mi říkala, že je to něco od Omegy a tak jsem začala mít podezření.


A podezření se potvrdilo. Jednalo se o knihu Velká iluze od spisovatele Mika Waltari, kterou jsem získala díky recenznímu konkurzu. Upřímně si teď nejsem schopna vybavit o čem má kniha být, ale brzy se do ní pustím a jakmile ji dočtu, tak se pustím do recenze. Dozvíte se to tedy brzy i s mým názorem. A pokud se vám nechce čekat, pořád si to můžete najít.




8 komentářů:

  1. Nevěděla jsem, že sis o tuhle knihu psala... a ani to, že tě zaujala. Divné. :D No, snad se ti bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věděla :D Vždyť jsem ti o ní říkala, když mi přišla :D Ty máš fakt paměť jak Dory...

      Vymazat
  2. Knihu nepoznám, ale som zvedavá čo na ňu povieš a o čom bude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky :) Snad si na ni najdu o víkendu čas :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)