Pages

Položka na seznamu

A zase při pátku jedno drabble. Už mi pomalu docházejí... no brzy mě určitě napadnou další :)

Občas se mi zdá, že mě neznáš. Že jsem jen položka na tvém seznamu. Sexy tělo? Hotovo. Perfektní vlasy? Hotovo. Přítelkyně? Hotovo. Takhle se ke mně totiž chováš. Jako k doplňku. Nezajímám tě. Zajímá tě jen to, že tě všude doprovázím a vypadám dobře. Je ti jedno, jakou mám náladu. Je ti jedno, co chci v životě dělat. Záleží ti jen na tom, že jsem u tebe. Ale to, co cítím, to, že se ti chci s něčím svěřit, tě nezajímá. Přála bych si, abys mě doopravdy viděl, ale to se nestane, že ne? Jsem pro tebe jen luxusní doplněk.

6 komentářů:

  1. Docela zajímavý pohled na vztah mezi ženou a mužem i smutný ale nedivila bych se, že se to občas i stane realitou.
    Povedené drabble jak jinak. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel to tak občas doopravdy chodí :( Děkuju :)

      Vymazat
  2. Napísala si to skvele, niekedy je to žiaľ aj takto, našťastie nie vždy :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)