Pages

Unboxing #38

Odhadem konce července jsem si předobjednala knížku od Martinusu, jelikož jsem měla slevu a byla škoda ji nevyužít. Včera mi knihy konečně přišla a já ji s nadšením vybalila, ale nezapomněla jsem fotit.



Než přejdu k tomu hlavnímu, tak byla v balíčku ještě omalovánka k Letnímu knihomolskému bingu a záložka. Sice už od Martinusu pár záložek mám, ale myslím, že zrovna tuhle ne.


A to nejlepší na konec. Kniha Nedej se od Rainbow Rowell. Šíleně se na tuhle knihu těším, jelikož jsem od této autorky četla Fangirl, ale tohle... prostě nedokážu odolat. Jsem moc ráda, že jí mám a nejradši bych se do ní hned pustila. Bohužel tu ale mám pár knih, které teď potřebuji přečíst. Ale hned, jak to bude hotové se do ní pustím.





11 komentářů:

  1. Tak gratuluji, že už ji máš i ty :)
    Já mám za sebou zatím 80 stran a zatím mi to přijde hrozně ulítlý :D No.. upřímně doufám, že se to ještě zlepší :D Jsem zvědavá, jak se to bude líbit tobě, musíš se na to vrhnout co nejdřív :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D
      Hrozně si ji chci přečíst (a vyvrátit tvůj názor :D), ale znáš mě :D

      Vymazat
    2. Znám :D No, jakmile ji začneš číst, hlavně mi to nezapomeň napsat :D

      Vymazat
  2. Mně pořád doma leží Fangirl a prostě ne a ne se do ní pustit, vždycky mám chuť začít nějakou jinou, nebo dokonce musím dát nějaké jiné přednost. :D Jsem zvědavá na recenzi! :)
    V poslední době jsem si všimla, že máš nový design a hrozně moc se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Fangirl se musíš pustit co nejdřív, je to vážně úžasná kniha :) Měla bych tu na ní zveřejnit recenzi, ať tě o tom přesvědčím :)
      Recenze na Nedej se... no bude určitě, otázkou je, kdy se dostanu k přečtení knihy...

      Vymazat
  3. Přeji pěkné čtení :-) Míša

    www.kniznidenicek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Od autorky som nič nečítala a zatiaľ ma to neláka, ale gratulujem k zisku peknej knihy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Asi už to používáš dýl, ale mě hrozně fascinuje ten baner na začátku, že se změní, když na něj najedu myší :D To je nějaká funkce blogspotu nebo co je to za trik? :D Je to úžasný.

    Knihu neznám, ale obálku má hezky barevnou, tak se budu těšit na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně? Vážně nevím :D Je to součástí laye od Lucy. Nějak to zařídila, ale jak, to nevím...

      Snad knihu brzy přečtu a recenzi brzy napíšu :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)