Pages

101 mandal pro krásný den #27


Je léto a sluníčko a já jsem šíleně líná. Proto hlavně relaxuji a překvapivě se tato relaxace ani netýká omalovánek. Nějak je i na kreslený moc horko. Takže nevybarvuji skoro vůbec, což je ironie vzhledem k tomu, že jsem si koupila nové pastelky. Ale i přesto jsem něco vybarvila.


Vybarvovala jsem někdy v červenci, kdy jsem prostě nemohla nic moc dělat díky rekonstrukci mého pokoje. Jestli si dobře vzpomínám, tak v televizi dávali zrovna Komisaře Rexe a já neustále odbíhala zkontrolovat jak se to vyvíjí, jestli můžu s něčím pomoc. Nakonec mi jedna mandala tedy trvala opravdu dlouho.

Jak už jsem zmínila, je šílené vedro a tak jsem mandalu pojala slunečně. Převládá v ní žlutá s oranžovou, ale místy ji doplňuje i červená a přidala jsem i kapku zlaté, i když ta pravděpodobně není moc vidět.

Nejsem z téhle mandaly zrovna nadšená, ale na druhou stranu bych řekla, že to není zas až taková hrůza. Některé mandaly jsou prostě "umělecké" a jiné na zahnání stresu nebo nudy, což je právě tento případ. 





5 komentářů:

Děkuji za krásný komentář :)