Pages

Unboxing #37 aneb Překvapivá zásilka



U nás doma je totální zmatek kvůli malování (které se následně zvrtlo i ve výměnu nábytku), které jsem si vymyslela. Takže když dneska zazvonil pošťák s balíčkem, byla jsem docela paf. Jednak proto, že jsem nevěděla kam dřív skočit a pak mi vůbec nebylo jasné o co se jedná.

Balení mi nebylo povědomé ani adresa. Ale tvar to mělo jako knížka. Tak jsem rychle dodělala rozdělanou práci a pustila se do rozbalování, abych zjistila, o co se jedná.


Když jsem to rozbalila už se mi rozsvítilo. Jednalo se o recenzní výtisky od nakladatelství Omega. Ale na mou obranu, adresa ze které to bylo odesláno nebyla z Omegy. Ale to asi proto, že se jednalo opravdu o "pravé recenzní výtisky" tedy neprodejné paperbacky. Mám takový dojem, že pak budou knihy normálně v hardbacku. 


Ale abych tu neustále nekecala, pojďme se mrknout na knihy. První tenoučká knížečka se jmenuje Adibas a napsal ji Zaza Burchuladze, Podle zadní strany se jedná o mistrovské dílo jednoho z nejvýznamnějších gruzínských autorů, takže jsem na knihu opravdu zvědavá. Je to docela divné, jelikož se kniha odehrává na pozadí války mezi Ruskem a Gruzií a já knihy s válečným motivem moc nemusím. Adibas mě ale zaujal, takže jakmile bude trošku klid, hned se na něj vrhnu.


Byly mi vlastně nabízeny celkem čtyři recenzní výtisky a mě kromě Adibasu zaujala ještě kniha Mandlovník od Michelle Cohen Corasanti. To je už trošku tlustší kniha, ale pořád to není bichle. A jedná se o příběh o lásce, odvaze, nezlomnou víru v lidskost na jehož pozadí se odehrávají izraelskopalestinské dějiny dvacátého století. Tedy aspoň tak to tvrdí anotace a zní to opravdu dobře a opět se těším až se k ní dostanu. I když já se těším snad na všechny knihy.




8 komentářů:

  1. Knihy vyzerajú dobre, tiež ma zaujal ten Mandlovník, tak som zvedavá čo na knihy povieš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem na začátku, ale vypadá to dobře :)

      Vymazat
  2. Zajímavé knihy, Mandlovník má krásnou obálku. Přeji ať se knihy líbí a těším se na tvé recenze.
    SáraD.
    saradracova.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám, ale vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dějově mě víc zaujala kniha Mandlovník ale obě knihy mají zajímavý obal. Zvlášť ta první má dobrý obal. Každopádně doufám, že se ti budou obě líbit. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adibas už mám přečtený, teď jen zbývá dočíst Mandlovník. Děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)