Pages

Unboxing #34



Jak jste si všimli, mají mé umboxingy nový úvodní cover. Vlastně má víc coverů, které vytvořila Kate. Pro dnešek jsem vybrala tenhle s kočičkou a příště... kdo ví, jaký vyberu.

Včera jsem se vzbudila a na stole balíček s recenzním výtiskem od Martinusu. Evidentně mi přišel už ve čtvrtek, ale mamka mi ho zapomněla dát. No, co nadělám. Hlavně, že si na to vzpomněla takhle brzo, kdyby si vzpomněla za měsíc, bylo by to už horší.


Tentokrát nebyla samolepka v obálce, ale byla jí obálka zalepená.


Jako obvykle bylo v balíčku mnoho věcí. První je záložka a těch není nikdy dost.


Pak placka Já miluji knihy, která byla již v předchozím balíčku.


A opět záložka na dveře (teď mi vypadlo, jak se to jmenuje). Tentokrát bez slevy. Bohužel jsem tu minulou ani nevyužila, jelikož jsem zapomněla :(


Úplnou novinkou je hlavolamová samolepka. Zatím jsem moc nepochopila, co s ní dělat, ale snad to brzy pochopím.



A je na ní napsán i citát ze Starce a moře od Hemingwaye, což je úžasný detail.


V knize samotné jsem pak ještě našla záložku k Rudé královně.


A teď už kniha. Neodolala jsem a požádala o Dceru od Kiery Cass. Ta obálka je prostě a jednoduše dokonalá. A těším se i na samotnou knihu, i když ještě předtím musím přečíst První. Já vím, jsem trošku pozadu.


V minulém balíčku jsem neměla vzkaz, což mě docela dost mrzelo. Ale tentokrát už ho tu mám a je opravdu milý.



18 komentářů:

  1. Jak je možné, že jsem úplně zapomněla, že sis o ni žádala? :D Každopádně jsem zvědavá, jak se ti bude líbit, ale sama si ji určitě přečtu - teda, možná si dám první re-reading celé série v češtině, hned potom, co ji seženu na KNižním bazaru, snad! :D No, a ty šifry rozdávají k nákupu, takže když si pětkrát nakoupíš na Martinusu a budeš tam mít šest těch obrázků, tak vyřešíš hlavolam... teda co jsem pochopila. :D A vzkaz je nádherný. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože sama máš recenzáků tolik, že v žádném případě nemůžeš stíhat sledovat moje? :D Měla by sis ji přečíst :) Aha, já jsem na takové věci stejně úplně levá :D

      Vymazat
  2. Je to super, že ti okrem knihy pošlú aj takéto milé drobnosti a odkaz :-) Čo sa týka knihy, dúfam, že sa ti bude páčiť :-) Ja som akosi skončila pri druhom diele série a zatiaľ sa nechystám pokračovať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neuvěřitelně to potěší :) Pro mě je to skvělé oddechové čtení a nedokážu odolat té obálce :D

      Vymazat
  3. jeeej, no opět skvělé kousky řekla bych :) ... nejvíc se mi líbí ta záložka, a hlavně ta vysačka na dveře, ta je prostě super :) ... tu chcu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky jsou skvělé :) Zatím mám dvě, za chvíli už jich budu mít asi mnohem víc, takže pak klidně nějakou pošlu :)

      Vymazat
  4. Na této sérii se mi strašně líbí obálky. Ale obsahově asi nic pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je obsah fajn, takový milý a oddechový :) Ale obálky jsou prostě nejlepší :)

      Vymazat
  5. je, tak ten vzkaz je milý :-) příjemný balíček :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je hrozně hezké, jak si Martinusáci s balíčky hrají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Nevím o tom, že by to někdo jiný dělal :)

      Vymazat
  7. Dceru mohu jen závidět, já jí pořád nemám ani objednanou ani půjčenou :( :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné knižní doplňky, závidím. Dceru mám už také doma, přes albatrosmedia, těším se až si jí přečtu a těším se na tvou recenzi, snad se ti bude líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížku už mám přečtenou, ale recenzi musím ještě napsat, snad to stihnu o víkendu :)

      Vymazat
  9. Dceru mám v originále, ale moc mě nepotěšila, takže jsem zvědavá, jak se zalíbí či nezalíbí tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem recenzi. Ale stejně jsem neodolala a musela to zkusit :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)