Pages

Unboxing #35


Vážně by mě zajímalo, kde Česká pošta shání tak děsné pošťáky. Ale fakt. Půlka jich nezazvoní a když už chtějí zazvonit, tak to evidentně neumí, jelikož ten randál, co náš zvonek dělá bych nepřeslechla. Takže opět můj včerejší balíček skončil u sousedů. 

A o co se vlastně jedná? Zapsala jsem se do recenzního konkurzu, který pořádalo nakladatelství Šulc-Švarc a k mému překvapení jsem byla k zrecenzování knihy opravdu vybrána. A přesto, že jsem za to opravdu ráda, to oslovení na obálce mě vážně štve.



Ale abych si tu jen nestěžovala (sama nevím, proč si v tomhle článku tolik stěžuji... za to může ten pošťák) a hlavně, abyste to nemuseli číst, tak se přesuneme ke knize. Jedná se o Priscillu od Oty Ulče. Je to příběh podle skutečné události o osudech princezny Priscilly, která se vlastně nakonec stala manželkou Oty Ulče, který knihu napsal. Popravdě jsem docela dost zvědavá. Plánuji, že zítra dočtu Prach a stín a pak se hned vrhnu na Priscillu.


Jelikož tohle nakladatelství není moc známé, mám pro vás pár otázek. Četli jste něco od něj? Nebo konkrétně Priscillu?


18 komentářů:

  1. Také jsem knihu vyhrála v konkurzu k recenzi, čeká na mě doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že v těchto konkurzech vyhrává každý... asi proto nejsou tak časté :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Nedivím se. Není to moc známé nakladatelství.

      Vymazat
  3. Ani já vůbec neznám, jsem zvědavá, co na ní řekneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se. Není to moc známé nakladatelství. To já taky :D

      Vymazat
  4. juu, tak tohle je pro mě krásná neznámá, ale obálka vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak o tom jsem taky neslyšela, ani nakladatelství ani knihu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se. Není to moc známé nakladatelství.

      Vymazat
  6. Nakladatelství ani knihu neznám, jsem celkem zvědavá na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě nepřekvapuje. Nakladatelství není moc známé.

      Vymazat
  7. Knihu neznám, celkem zajímavá obálka, přeji ať se líbí
    PS: u nás se se zvoněním neobtěžují a když ano tak jsou pa nepříjemní a Paní mám také na obálce často i když jí nejsem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      U nás jak kdo. Škoda, že tady není nějaká univerzální zkratka jako Ms...

      Vymazat
  8. Už som knihu videla na jednom blogu tiež takto ako recenzák. Má peknú obálku a hoci ja životopisy veľmi nečítam, som zvedavá čo na knihu povieš :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ehm, paní Kristýno :D
    Knihu neznám, ale obálka vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)