Pages

Cože? To už je to pět let?


Možná jste si všimli, že jsem blog ( i když původně na blog.cz) založila 15. července 2011, tedy před pěti lety. A jelikož je dneska už 18. července, je naprosto jasné, co se stalo. Zapomněla jsem. Úplně se mi to vykouřilo z hlavy. A to jsem si to ještě ke konci července připomínala.

Nevím, jak je možné, že jsem zapomněla. Popravdě si už od začátku ledna přijdu docela roztěkaná ať už se jedná o články, recenze, čtení... prostě všechno. Ale tohle konkrétně mě docela mrzí. Přeci jen pět let je pět let.

Za těch pět let se stalo mnoho věcí. Několikrát jsem změnila (nebo spíš rozšířila/zmenšila) témata blogu. Také jsem začala psát kvalitnější články (nebo v to aspoň doufám) a asi to nejhlavnější je, že jsem blog začátkem září přestěhovala. 

Díky blogování jsem poznala plno zajímavých lidí, získala pár dobrých přátel a snad se i zlepšila v psaném projevu. Blogování je pro mě součást života a přesto, že mám v poslední době pocit, že ho potřebuji míň než před pár lety, tak součástí mého života bude. Jak už jsem řekla, díky blogování se mi stala spousta dobrých věcí a já jen doufám, že se mi jich ještě spousta stane.

A tím bych to asi ukončila. Jelikož jsem si vůbec nic nepřipravila. Nemám žádný plán co bude na blogu v budoucnu (což je asi poprvé) a nemám nejmenší představu, jak dlouho bude Beznadějná existovat. Za sebe doufám, že hodně dlouho a že budu psát článek i k desátým narozeninám blogu (a nezapomenu ho včas) a za sem budete stále chodit. Protože pravdou je, že tento blog by neexistoval nebýt mě a vás. 

Pozvedávám tedy imaginární sklenku šampaňského na oslavu pátých narozenin Beznadějné.





14 komentářů:

  1. Gratulujeeeem! :-) Ja som tento rok oslávila 6. narodeniny blogu a tiež trošku neskôr, človek skrátka niekedy zabudne :D Prajem ti aj blogu čo najviac čitateľov, chuť písať a tvoriť články a najmä čas :-) Dúfam, že tu budeš ešte ďalšie roky :-!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Zvlášť, když řeší spoustu věcí okolo :D Ještě jednou moc děkuju :)

      Vymazat
  2. 5 let to to utíká co :D .... říkala jsem si to samé :D když můj blog slavil :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, pěkné číslo, ten čas letí, gratuluji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že jsem tu dlouho nebyla. Máš nádherný nový vzhled blogu. =)
    A k blogovým narozeninám přeji samozřejmě vše nejlepší a další krásný rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucyina práce, dělá opravdu nádherné laye :)
      Moc děkuju :)

      Vymazat
  5. Gratuluju :-) já měla letos 8 a článek jsem tak nějak vůbec nepřidala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) U mě moc nechybělo a také jsem ho nenapsala :D

      Vymazat
  6. Páni to už je pěkně dlouhá doba :) Hrozně to utíká :D
    Moc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, je to skoro neuvěřitelné :D Děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)