Pages

Beznadějná v růžové


Asi nešlo přehlédnout, že jsem vyměnila lay. Řekla bych, že už bylo na čase, jelikož puntíkový tu byl minimálně půl roku. Tento růžový vytvořila Lucy Lilliane a já jednoduše neodolala. Růžová sice není moje nejoblíbenější barva, ale na tom layi se mi šíleně líbí. Přijde mi to takové hrozně optimistické, ani nevím proč. Vážně doufám, že se vám líbí tolik jako mě, jelikož ho hned tak zase nevyměním. Laye na blogspot se neshání zrovna lehce.

Vzhledem k tomu, že mi to včera večer už moc nemyslelo, tak jsem si nezálohovala menu, i když mě na to Lucy upozorňovala. Tím pádem celé zmizelo. Což je na jednu stranu dost blbé, ale na druhou stranu jsem stejně chtěla menu trochu upravit, ale byla jsem líná, ale když zmizelo, neměla jsem žádnou výmluvu... no všechno zlé je pro něco dobré :D

12 komentářů:

  1. Jak už jsem ti říkala, lay je naprosto dokonalý :) Konečně si našla nějaký vhodný, co? :D
    S tím menu je to otravné, znám to, ale alespoň pak budeš třeba konečně spokojená :) Přeju ti pevné nervy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně :D Ne, že bych ho tedy v poslední době hledala nějak usilovně :D Myslíš, že budu někdy spokojená? Jak se znám, vždycky najdu nějakou chybu :D

      Vymazat
  2. boží, miluju růžovou!! ♥ :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zmenu som si hneď všimla a hoci patrím skôr k odporcom ružovej ako k jej milovníkom, myslím, že design vyzerá pekne a veselo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě růžová od blogu neodradila :)

      Vymazat
  4. Je nádherné, velmi se povedlo, opravdu pěkná změna :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to velice příjemná změna, moc se mi líbí, i když minulý se mi líbil o kousek víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale minulý tu byl přeci jen asi nějakých osm měsíců, změna byla nutná. Ale pokusím se pro příští lay vybrat něco v podobném stylu :)

      Vymazat
  6. je to nádherné :) .... takové celé roztomilučké :D opravdu příjemná změna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to přijde hlavně pozitivní... i když teď by mi přišel pozitivní asi i černý lay s lebkama :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)