Pages

Kdo si hraje, nezlobí

Řekla jsem si, že by to chtělo nějaký bezstarostní, v podstatě úplně nedůležitý článek, který by vám přeci jen mohl něco přinést. Tak jsem se rozhodla, že vám řeknu o několika hrách do mobilu, v mém případě do tabletu, které hraji.

Nechci, abyste si mysleli, že nemám nic na práci a tak můžu celý den trávit hraním her. Tak to doopravdy není. Spíš je to taková terapie. Většinou si vždycky hraji mezi učením. Díky tomu si můj mozek aspoň trochu odpočne a já nemusím přebíhat od rozdělané práce zpátky k učení.

  • Pou

Před čtyřmi lety jsem ještě neměla tablet a mobil mám starý. Popravdě nový ani nepotřebuji, proto jsem si ho ani nekoupila. Ale zpátky k tématu. A všichni měli samozřejmě nejnovější mobily a hráli tam Poua. Což je mimozemšťan o kterého se musíte starat. Mě se ta hra hrozně líbila, hlavně jedna skákačka. Proto jsem si Poua nainstalovala do tabletu jako prvního.

V současnosti Poua už hraji jen výjimečně a stará se o něj spíš mamka, která si můj tablet půjčuje. Ale přesto je Pou taková moje srdcovka. Mám tohohle virtuálního momezemštánka opravdu v oblibě.




  •  My talking Tom, My talking Angela

Hned po Pouovi následoval My talking Tom, kterého jsem objevila asi o rok později než Poua. Je to virtuální kočka o kterou se staráte. A jako u Poua tam máte hry za které získáváte pro Toma peníze. Mě nejvíc baví asi hra s dorty.

My talking Angela jsem si nainstalovala docela nedávno. Je to stejná hra jako Tom, akorát tentokrát s kočičí slečnou. Jsou tam teda trošku jiné hry a jelikož je to novější hra, je tu pár vylepšení. Ale princip je opravdu stejný.

Toma a Angelu hraji trošku víc než  Poua, ale pořád docela málo. Opět to za mě hraje spíš mamka. Stejně jako u Poua to není proto, že už by mě to nebavilo, ale občas potřebuje člověk pauzu... navíc nemám čas hrát všechny hry najednou

  

  • PixWords, SliceWord, PointWord, Behind the Sticker

Dále tu mám čtyři hry od stejného výrobce. Jako první jsem si nainstalovala PixWords. Je to v podstatě křížovka, která je občas dost záludná. Opět jsem ji viděla u kamarádu a dost jim s ní radila, a šíleně mě to bavilo, takže jsem neodolala a hned po Tomovi si ji stáhla.


SliceWord je hra, kde máte téma a pak různé slabiky a to musíte pospojovat. Řekla bych, že je to i jednoduší než PixWords, ale i tak si tím člověk zkrátí čas a potrénuje mozek.


Ve hře Point Word máte jeden velký obrázek a musíte správně pojmenovat co vidíte na určité části obrázku. Něco je opravdu jednoduché, ale něco dost složité, stejně jako v PixWords.


Behind the Sticker je nejnovější hra. Vždycky se ukáže obrázek, ale kousek je překrytý černým obdelníkem a úkolem je uhodnout, co se v začerněné části skrývá.


PixWords, SliceWord a PointWord v současnosti nehraji. Důvodem je to, že už jsem je dohrála do konce, Takže čekám na nové levely, ale bohužel se ne a ne objevit. Behind the Sticker je nová hra, takže tu aktuálně hraji. Ale překvapivě jsem se zasekla docela na začátku. Budu muset víc zapojit mozek.

  • Zombie Tsunami

Zombie Tsunami je jednoduchá hra, kdy ovládáte bandu zombíků, kteří jedí lidi. Máte tam různé bonusy, které si za získané peníze ve hře můžete koupit či oblečky pro zombíky. V této hře se také plní úkoly, díky kterým si zvyšujete level.

Zombie Tsunami jsem hrála kdysi hodně často, teď už se k této hře moc nedostanu, ale pořád ji hraji. Je to oddechová hra při které může člověk vypnout.


  •  Puding Pop

Asi moje nejoblíbenější hra je Puding Pop. Zkoušela jsem od téhož vývojáře mnoho her, ale do žádné jsem se nezažrala tolik, jako do Puding Popu. Jednoduše spojujete pudingy stejné barvy a získáváte body. V každém levelu máte nějaký jiný úkol. Někde musíte jen získat hvězdičku, někde určitý počet lízátek či nanuků.

Nejsem si jistá, jak dlouho Puding pop hraji, ale určitě je to mnohem déle než rok. Taky to podle toho vypadá, jelikož jsem v levelu 1027. Což je docela neuvěřitelné. Je to jedna z mála her u které vydržím. Hraji ji opravdu ráda. Některé levely jsou opravdu na přemýšlení a trvalo mi týden, než jsem ho udělala, ale i přesto je to dobrá odpočinková hra. Teď jsem se sice zase zasekla, ale snad už brzy aktuální level překonám.


  •  Toy Blast

Nejnovější hra v tabletu je Toy Blast. Jedná se o hru, kdy klikáte na kostky stejné barvy a oni mizí. Opět jsou tu různé úkoly. Někde jde o to, získat určitý počet kostek s určitou barvou nebo rozlomit nějaký počet kvádru a plno dalších věcí. 

Hru jsem začala hrát celkem nedávno a jsem asi v 172. levelu. Je to asi tak náročné jako Puding Pop. Některé levely jednoduché a u jiných věříte, že se udělat jednoduše nedají. Ale nakonec se vždycky překonat dají. Opět bych to však požadovala za oddechovou hru. Ostatně která hra není oddechová?


Neříkám, že jsem nehrála i jiné hry. Mým tabletem jich prošlo doopravdy hodně, ale většinou jsem je brzy zase odinstalovala. Tyto hry jsou takové stálice, které mě snad nikdy nepřestanou bavit, alespoň myslím.

A co vy? Hrajete hry nebo si myslíte, že je to jen ztráta času? (Přít se s vámi nehodlám, ztráta času to je, ale co není?) A hrajete nějakou z těchto her? Případně pro mě máte typ na nějakou, kterou určitě umím vyzkoušet?


9 komentářů:

  1. Mně se Pou smazal, tak jsem se vykašlala na jeho opětovnou instalaci (beztak jsem ho nechala umírat hlady a hrála výjimečně) a už ho tam neinstalovala... :)

    Tomovi a Angele jsem nějak nepřišla na chuť... no, a taky jsem neviděla důvodu, proč mít v tabletu (teď v mobilu) víc her na podobném principu. :)

    Někdy bych si zase mohla zahrát PixWords... ale už jsem ho odinstalovala a po pravdě se mi moc nechce hrát od začátku... :D tady jsem podobné hry zkoušela, ale zvítězil PixWords, který se mi jak po grafické, tak ohledně otázek, připadal nejlepší. :)

    Zombie Tsunami vypadá zajímavě, ale jak se znám, zahrála bych si to párkrát a pak už to nikdy neotevřela...

    Puding Pop jsem už taky dlouho nehrála, moje bývalá závislost. :D Možná ještě Candy Crush může pudingům hravě konkurovat. :) Já nevím, nějak na ty hry poslední dobou není čas a ani nálada...

    Že: "Začala jsem hrát teprve nedávno a jsem asi v 172. levelu." Vážně to nehraješ celé dny? :D Anebo ne, co je pro tebe nedávno? :D Promiň, to mě trochu pobavilo... :D

    Když se tak dívám do svého mobilu, mám jen jednu hru! (*Nevěřícně zírá do mobilu a nemůže tomu uvěřit*) A samozřejmě jsem tam měla plno blbostí, které nebudu nikdy potřebovat, takže jsem něco odmazala a nainstalovala si Piano Tiles 2! Tuhle hru musíš vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě baví hry na podobném principu :D Proto mám i tolik těch slovních her. A ano PixWords je nejlepší, ale když nejsou další levely...

      Tak zajímavé... spíš je to dobré na oddech :)

      Candy Crush zase nebaví mě, kdežto puding je prostě závislost :D

      Ne, fakt to nehraji celé dny. Kde bych na to vzala čas? Hraji to asi měsíc a vzhledem k tomu, že začátek je vždycky docela jednoduchý, tak to souhlasí :D

      Hru znám, ale moc mě nebaví...

      Vymazat
    2. Chápu. :D Mně by se tím asi nechtělo zahlcovat místo v mobilu nebo na tabletu. :D To jo, no...

      To jo. :)

      Ten Puding je fakt lepší. :D

      Aha, tak tomu už rozumím. :D

      Škoda... mimochodem, nezmínila jsi Prima Kvízy. :)

      Vymazat
  2. Z jmenovaných her jsem kdysi hrála Pou a teď jsem se zamilovala do Pixwords :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se. Mně se to konečně aktualizovala, takže si lámu hlavu tak často, jak jen můžu :D

      Vymazat
  3. No tak ze zde jmenovaných znám jen prvni dvě �� ale nevydržela jsem je hrát příliš dlouho. Já teď, když mám teda kousek času, hraju spíše na netu různé logické hry a ty jako aplikace, moc nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové hry jsem hrála spíše dřív. Teď hraji právě na tom tabletu a většinou ve škole, když se nudím.

      Vymazat
  4. Páni, jak dlouho to je, co jsem nehrála Pou? Asi tak dva roky? No každopádně to neznamená, že nehraju hry na mobilu, obvykle se ve škole při hodině hry totiž hodí :D Znám skoro všechny hry, některé mám na tabletu, ale až tolik je nehraju. Nebo alespoň ne doma, abych pak neměla výčitky svědomí, že ztrácím čas :D
    Zkus třeba Happy Wheels, to docela ujde jako hra, je to vlastně jediné, co občas hraju. Ale rozhodně hry dokaží zbavit stresu, to jo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má vůbec cenu, abys ho tam ještě měla? :D Kolik jich na tom tabletu proboha máš?
      A o čem ta hra vlastně je?

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)