Pages

101 mandal pro krásný den #23



Opět jsem mandalu vybarvila na podzim 2015 při sledování... no myslím, že tuhle jsem vybarvila zrovna, když jsem měla zapnout televizi a dávali v ní Jak prosté. Jen doufám, že se nepletu, je to už dost dávno.

Mandala jsem vybarvila převážně v zelené a oranžové barvě. Nějak se mi k mandale tato kombinace hodila, nejsem si jistá proč. A aby to nebylo jen zeleno-oranžové, přidala jsem i trochu červené.

Něco se mi na mandale hrozně líbí. Vážně nevím co, ale z těch abstraktních jsem s touhle spokojená na sto procent. No možná, že ne na sto, takhel spokojená nejsem snad nikdy, ale dost se k tomu blížím. Patří mezi mé oblíbené.




6 komentářů:

  1. vypadá velmi dobře, hezky zvolené a zkombinované barvy

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá pekne, na mňa pôsobí tak jesenne, možno to je tou kombináciou oranžovej a zelenej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož jsem ji vybarvovala na podzim, tak to docela sedí :) Děkuju :)

      Vymazat
  3. Vypadá skvěle, moc se mi líbí ty barvy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)