Pages

101 mandal pro krásný den #22


Dneska zase jedna mandala, kterou jsem vymalovala na podzim 2015 při sledování seriálu Bones. Pokud tuto rubriku sledujete, není to pro vás nic nového.


Tentokrát nebylo těžké si pod mandalou něco představit. Je to jednoduše květina a její výhonky nebo stonky. Nejsem si jistá, jak to popsat. Každopádně jsem květinu vybarvila fialově se žlutým středem. Nemám žádný konkrétní důvod k použití fialové, prostě jsem šáhla po nějaké pastelce. A šlahouny jsou samozřejmě různými odstíny zelené, i když to tady opět asi není moc vidět.

Je to jednoduchá mandala, kterou jsem vybarvila během chvilky. Nemyslím si, že je na ní něco extra, ale ani si nemyslím, že bych ji nějak pokazila. Prostě je to obyčejná mandala. Průměrná, možná dokonce i trochu podprůměrná. 



8 komentářů:

  1. Asi jsem barvoslepá, ale mně ta květina připadá růžová... :D Možná bys to příště mohla vyfotit víc na světle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je světlounce fialová :) Tohle je ještě focené mobilem, takže...

      Vymazat
  2. Táto mandala sa mi veľmi páči, je skvele nakreslená, páčila by sa mi zrejme aj čierno-biela, ale aj takto vyzerá dobre :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas mám dojem, že černobílé vypadají lépe než vybarvené :D

      Vymazat
  3. Mě se mandala moc líbí, sice je jednoduchá, ale krásná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)