Pages

Unboxing #28


Dneska na mě doma čekal jeden balíček a jeden lístek, že si mám vyzvednout balíček. Takže zítra bud asi ještě jeden unboxing, ale teď k balíčku, který jsem měla doma.


Jedná se o balíček od Martinusu se kterým jsem nedávno navázala spolupráci a jsem za to doopravdy ráda.


V balíčku byl pohled, záložky a visačka na dveře. Všechno s úžasným designem. Já takovéhle věcičky prostě  miluji.


Nevím, jak se to stalo, ale v obálce byla ještě placka a samolepky. Málem jsem je vyhodila i s obálkou. Ještě štěstí, že se tak nestalo.


A jdeme na hvězdu večera. Dlouho jsem přemýšlela o co požádat, jelikož je knih tolik... Nakonec jsem se rozhodla pro knihu Neslyšno od Richelle Mead. Jsem na ní opravdu zvědavá a doufám, že se k ní dostanu co nejdříve.



8 komentářů:

  1. Túto knihu by som si tiež veľmi rada prečítala, Richelle Mead mám veľmi rada :-) Záložky, nálepky a odznak vyzerajú super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě :) Snad se k ní brzy dostaneš :)

      Vymazat
  2. Neslyšno bych si přečetla velmi ráda, snad se k němu i brzy dostanu - i když patrně ze všeho nejdřív dočtu Sukubu, kterou mám rozečtenou, světe div se, už skoro rok! :D Velice nutně se z těch všech recenzáků a knížek z knihovny musím vyhrabat, abych mohla číst i svoje knížky a splnila tak alespoň částečně své předsevzetí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys ještě nedočetla Sukubu? Jak je to možné? Velice nutně musíš trošku zrychlit... uvědomuješ si, že každý den vychází spousta nových skvělých knih?

      Vymazat
  3. O knize jsem četla na netu, ale jeste se k ní nedostala, super samolepky a placka.

    OdpovědětVymazat
  4. K recenzáku ti gratuluji :) :D O Neslyšnu jsem slyšela, ale zatím mě moc neláká, možná to bude tím, že jsem od autorky zatím nic nečetla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Možná změníš názor po mé recenzi? :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)