Pages

Unboxing #25



Dneska pro vás mám takový rychlejší unboxing. Po dlouhé době to nejsou recenzáky, ale něco jsem si koupila. A nakupovala jsem na Buxu ve výprodeji, jako obvykle. A balíček mi přišel už včera, ale dostala jsem se k němu až pozdě večer a to se jednoduše nedalo fotit...

Tady už vidíte velkou obálku. A já takové obálky nesnáším. Přijde mi, že by se v tom kniha mohla snadno poškodit... sice se mi to ještě nestalo, ale mohlo by.


Všechny knihy jsem vyfotila najednou, jelikož je to součást jedné série. Je to čtvrtý, pátý a šestý díl Vampýrské Akademie, kterou nejspíš nemusím nijak představovat. A oficiálně už mám tuto sérii kompletní, tak bych si ji snad už mohla také přečíst... pokud možno ještě tenhle rok, ale znám se. 

A samozřejmě já jsem naprosté pako. Dneska jsem zjistila, že je ve slevě i Věk X od stejné autorky a prostě nechápu, jak jsem to mohla přehlédnout. Každopádně to teď už objednávat nebudu, chvíli počkám a až se toho objeví víc, tak udělám takovou větší objednávku. No, ono tam toho možná je víc, jen já jsem naprosto slepá.



12 komentářů:

  1. Vampýrskou akademii bych si také chtěla koupit, naneštěstí se mi celkem hnusí ta filmová zelená obálka... hlavně pak proto, že se k těm dalším vůbec nehodí. Ty máš vlastně klasickou obálku prvního dílu? :)
    Docela se divím, že sis ještě neobjednala knížky od Alex Flinn, co byly ve slevě... já vždycky, když si něco chci z buxu moc koupit, tak si to hodím do košíku s tím, že na to určitě nezapomenu. :) Nebo si to dám do sledovaných. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ona je ta původní vyprodaná? Jj, mám tu původní, ale ta zelená by se mi také líbila... ale neseděla by k sérii :(
      Nějak si zatím nejsem jistá jestli je chci, navíc mám dojem, že kdybych zašla do knihkupectví, taky bych je tam našla. Já nemám na Buxu účet, má ho tam táta. On to má v rámci ještě něčeho dalšího a za každou objednávku dostává nějaké ibody nebo co :D

      Vymazat
    2. Nakonec jsem ji tam ještě objevila! :) Jo, to vím, to mám taky. :D

      Vymazat
    3. Tak zkus pro mě objevit první díl Pokrevních pout :)

      Vymazat
  2. Nevím, tahle série mě nikdy moc nezaujala, ale možná jí křivdím. Asi bych si všechny díly jen tak nekupovala, ale možná si to půjčím v knihovně :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluji upíry a Michelle je moje oblíbená autorka, takže si nemyslím, že by mě série zklamala, ale pravdou je, že šance tu je vždy...

      Vymazat
  3. Znám, ale zatím neplánuji číst :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že sérii zná snad každý :) Takže nejsem jediná, kdo ji ještě nečetl? To jsem si oddechla :)

      Vymazat
  4. Krásne prírastky, VA mám veľmi rada, i keď doma mám žiaľ iba prvé dva diely...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě bych se do ní měla asi co nejdříve pustit...

      Vymazat
  5. Tak konečně jsi udělala nákup na buxu také? :) Já jsem také VA neodolala a objednala jsem si ji rovnou celou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No takový měnší :D Ale jsem pitomá, měla jsem se nejdřív podívat, co všechno mají a až pak objednávat :( :D Ale co, bude další nákup :) Já tu první tři díly už mám, takže by byla blbost kupovat je znova :D Ale štve mě, že mají vyprodaný první díl Pokrevních pout :(

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)