Pages

101 mandal pro krásný den #17





U tohoto článku už to vážně nebudu protahovat, protože to nemá cenu. Takže podzim 2015 při seriálu Bones. Nic víc není třeba dodat.

Tahle mandala mi hrozně připomněla šašky a vzápětí hned karty, tak jsem se to podle toho snažila vymalovat. Jak můžete vidět různými odstíny červené jsem vymalovala šaškovské čepice a udělala jsem hnědé kočičí masky. Zbytek mandaly byly jednoznačně květiny a tak jsem je i tak vybarvila. Některé modře, některé fialově, některé žlutě a přidala zelenou. No a mezi čepicemi vznikly srdíčka, tak jsem je vybavila modře, jelikož tam jsou kudrlinky, které působí jako vlny moře.

Určitě jsem s mandalou spokojená, i když si nemyslím, že byl žlutý a zelený střed nejlepší volbou. Asi to mandalu trošku... hodně kazí. Škoda jen, že mi to nedošlo už při vybarvování, pak bych se na mandalu nemohla vynadívat :(



12 komentářů:

  1. Mandala podľa mňa vyzerá veľmi pekne a ten zelený stred mi vôbec neprekáža :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že je velmi podařená ... kdyby jsi viděla ty moje :D

    OdpovědětVymazat
  3. překrásná mandala, myslím, že si barvy zvolila velmi dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem si je pořídila! Jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou :) Jen škoda, že tam není víc těch mandalových koček, slonů atd...

      Vymazat
  5. Páni, je pěkně barevná :D Ten střed by možná mohl být jen v jedné nebo dvou barvách, ale to nevadí. Jinak je vážně krásná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)