Pages

101 mandal pro krásný den #16





Kdy jsem mandalu vytvořila? Asi jsem neměla do tohoto projektu dávat tuto otázku, jelikož je odpověď při poslední asi desítce mandal úplně, ale úplně stejná. A nevím jak vás, ale mě to doopravdy štve. Takže jen v krátkosti, pokud by někdo nečetl předchozí příspěvky. Mandalu jsem vytvářela někdy z kraje podzimu při sledování seriálu Bones.

Opět je to taková květinová mandala. Když o tom tak přemýšlím, mohla jsem z toho udělat jednu velkou květinu, ale já z nějakého důvodu miluji vykreslování lístků. Opravdu nevím proč. Právě proto jsem střed udělala fialovo-modrý a kolem jsem udělala zelené lístky s malými zelenými rostlinkami uvnitř. 

Nejsem si jistá jak se líbí vám. Tohle je ještě fotka z mobilu, takže to není úplně nejlepší kvalita, ale i tak si myslím, že to je vidět docela dobře. Když jsem ji kreslila, tak si mi líbila opravdu hodně. Teď, když se na to dívám s časovým odstupem, mám dojem, že jsem měla udělat lístky opravdu barevně. Asi by to vypadalo lépe. Ale teď už to nezměním a navíc mandala účel splnila, odpočinula jsem si.



15 komentářů:

  1. Je opravdu moc vydařená. Vážně se ti povedla. :) A je laděná do takových sympatických barev. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná :-). Taky jsem si koupila tyto mandaly, jsou úžasné! Akorát mi hrozně dlouho trvá, než nějakou vybarvím :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Taky mi to teď dost dlouho trvá... už jsem žádnou nevybarvila asi půl roku...

      Vymazat
  3. Rozhodně bych barvu lístků neměnila, takhle jak to je je to opravdu povedené. I barevně. Líbí se mi tvé provedení. Takové uklidňující. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě vůbec nevadí, že je tam tolik zelené, je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se moc líbí, ty lístky jsou skvělé a i ty odstíny fialové a růžové :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá super a chválim výber zelenej farby, keďže je moja obľúbená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Pokusím se ji používat častěji :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)