Pages

Plakáty

O nové povídce už víte. Ale ještě jsme vám neprozradily datum, kdy vám sem dáme první kapitolu, že? A ani vám ho neprozradíme, aspoň ne zatím. Ale jelikož jsme zákeřné, chceme vás nalákat na várku plakátů, které vytvořila Andy.











14 komentářů:

  1. Výborné plagáty, osobne sa mi najviac páči prvý a posledný, ale všetky sú super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné plakáty! :3 Myslíš, že by pro mne Andy mohla taky něco vytvořit? :3 potřebovala bych banner k nové povídce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. A pokud jde o tu grafiku, tak určitě můžu :)

      Vymazat
  3. Krásné, nejvíce se mi líbí druhý a čtvrtý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D mě se po pravdě nejvíc líbí ten první :D

      Vymazat
  4. Plakáty jsou výborné, rozhodně mě nalákaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme rády ... to byl účel :D nalákat vás na povídku :D

      Vymazat
  5. Jsou opravdu úžasné a na povídku už se těším. Tak nás dlouho nenapínejte. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dneska už můžu říct, že jsi se dočkala :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)