Pages

101 mandal pro krásný den #15




 

Kdy, kdy a kdy? To je otázka, že? Naposledy jsem vybarvovala mandaly minulý rok a přesto tu mám asi deset vybarvených mandal, které jsem vám neukázala. Jak to? Prokrastinace prostě vládne světu a evidentně i mému životu. Každopádně vám asi je jasné, že jsem to tedy vybarvovala při seriálu... konkrétně asi při Bones... nejsem si moc jistá, jako obvykle. Asi bych si měla začít vést nějaké záznamy... nebo vybarvit mandalu a hned ji hodit na blog.
 
Nevím proč, ale tahle mandala mi připomněla rybník plný ryb... občas vidím v něčem prostě něco, co tam není. Na druhou stranu to alespoň není další květinová mandala, těch už mám plné zuby. Takže snad se vám tahle změna v podobě rybí mandaly líbí. A jelikož to má tedy představovat rybník plný ryb, zvolila jsem barevnou kombinaci modré, tyrkysové a zelené... samozřejmě že u každé té barvy mám víc odstínů, ale obávám se, že to jako obvykle není z fotky poznat.
 
Spokojená? Překvapivě asi docela ano. Určitě ne úplně, ale řekla bych, že se mi rybí mandala docela povedla. Nebo se mi prostě líbí, že jsem skoro nic nevybarvovala a převážně jen obtahovala čáry pastelkou... ale tak nějakých 65% bych tomu dala. Určitě jsem už udělala lepší.



8 komentářů:

  1. Vyzerá veľmi pekne a príjemne na pohľad, páčia sa mi aj zvolené farby :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tato se ti moc povedla. Líbí se mi i výběr barev. =)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc pěkně, neobvyklá barevná kombinace, ale působí moc klidně a krásně.
    Já jsem se letos pustila do antistresových omalovánek a tak mám bohužel převážně ty květinové. A v druhých na relax zase hodně postav a pod.
    PS: Jsem zpět na blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Já právě květinové moc ráda nemám. Já mám spíš radši když je to třeba nějaké zvíře a má v sobě různé ornamenty :)

      Vymazat
  4. Je to skvělé, modrou mám ráda a tohle je takové uklidňující.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)