Pages

Unboxing #19


Původně jsem dnes chtěla zveřejnit jiný článek a také zveřejnila, ale jelikož mi přišel balíček, tak jsem si řekla, že bych vám pro jednou mohla dát na blog unboxing ten den, kdy mi balíček přijde. Snad nevadí.

Jak můžete vidět, je to od Knižního klubu, vlastně od Yoli. A je to výhra ve vánoční soutěži. Upřímně pořád nechápu, jak se mi podařilo něco vyhrát, ale podařilo. 


A tady už je v celé své kráse. Magisterium - Měděná rukavice od Holly Black a Cassandry Clare. Je to vlastně druhý díl této série. A i když první doma nemám, četla jsem ho. Takže se určitě těším, až si najdu čas na tuhle krásku.





11 komentářů:

  1. Jééé tak to je super, gratulujem k výhre! Knihu si chcem prečítať, keďže jednotka sa mi páčila, takže dúfam, že sa k nej tiež nejako dostanem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Jedička byla skvělá, i když jsem popravdě původně čekala něco jiného :)

      Vymazat
  2. Tvoje básnička byla hezčí než ta moje, nedivím se, že vyhrála a gratuluji. :) Já se musím nejdřív dostat k prvnímu dílu, až pak tento. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně tomu pořád nevěřím :D Děkuju :) Tak si ho rychle přečti :)

      Vymazat
    2. To chápu, já u sebe taky ne. :D Nemáš zač. :) Přečtu, ale v tomhle případě asi využiji služeb naší knihovny... :D

      Vymazat
    3. Já jich využívám ve většině případů :D

      Vymazat
  3. Brzy si ji taky objednam. Ale jeste cekam na pokracovani Skleneneho trunu....

    OdpovědětVymazat
  4. jeeej vyhrat vzdy potesi :)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat
  5. Ami: Moc gratuluju!
    Já jsem ještě nečetla ani první díl :) Ze začátku jsem byla natěšená a nemohla jsem se dočkat až si knihu přečtu, ale postupně mě moje nadšení opustilo...Kdo ví, třeba si knihy někdy přečtu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)