Pages

Nový rok, "nové" plány s blogem


 Jak už jsem zmínila, mám tento rok (jako obvykle) docela dost plánů. Popravdě bych se divila, kdyby se mi podařilo uskutečnit aspoň polovinu z nich, ale to uvidím až časem. Každopádně se část z nich týká blogu. A některé vám tedy prozradím až časem, ale jiné vám řeknu teď. Hlavně proto, že bych chtěla u některých znát váš názor.

Ze všeho nejdřív bych chtěla dát tento blog do kupy. Už dřív jsem si všimla, že tu mám jisté nedostatky. Například v tom, že mi nefungují odkazy. A vlastně bych chtěla celkově blog aktualizovat. Popravdě si nemyslím, že by to mělo mít nějaký negativní vliv, ale jen abyste věděli.


A teď přímo k tomu, co se týká blogu. Pamatujete si ještě na FF na TVD Pod vlivem lásky II? Divila bych se pokud ano, jelikož tu byla opravdu hodně dlouhá pauza. Ale pokud ano a aspoň trochu vás zajímá jak to skončí, tak jsem to konečně dopsala a doopravila, takže brzy začnu zveřejnovat.

Vím, že už delší dobu slibuji úvahy, ale tento rok už doopravdy budou. Už mám i pár věcí v rozepsaných, takže brzy je můžete čekat. A vlastně i další články, které nejsou přímo úvahami, ale dost se jim podobají. Je to něco mezi úvahou a vykecávačkou.

A jelikož byl na rozhovory s blogery dobrý ohlas, tak se pokusím v tom pokračovat. Pokusím se sehnat zase někoho, kdo by byl ochotný nechat se mnou vyzpovídat, ale není to zrovna lehké. Takže pokud obča nebude, nebojte se, že už nebude žádný.

No a pořád tu mám opravdu hodně recenzí, takže v lednu jich můžete čekat velkou nálož. Pokusím se vám sem neházet jednu za druhou, ale bude jich tu dost, tak doufám, že je rádi čtete a nebudete se blogu celý leden vyhýbat.

Nevím jak vy, ale já hrozně ráda čtu fanfiction a vlastně povídky celkově. Ale poslední dobou jsem na to neměla zrovna čas. Což je nejspíš důvod, proč je má Wattpad knihovna narvaná k prasknutí stejné jako internetové záložky. A právě s tímhle souvisí tři věci.

První z nich je série článků o fanfikcích. Zatím si přesně nejsem jistá, co by tyto články obsahovaly, jelikož chci nejdřív vědět, jestli byste o také články měli vůbec zájem. Ale v podstatě by to byly definice fanfikcí, moje úvahy na toto téma atd.

Následně jsem se chtěla zeptat jestli by jste měli zájem o doporučení fanfikcion a celkově povídek. V podstatě bych vždycky napsala článek ve kterém by byl buď určitý typ fanfikcí nebo povídek, kde by byl vlastně odkaz něco o povídce a proč se mi tak líbí. (Pokud se to tedy nezmění) A nejspíš by jich bylo v jednom článku víc a mohlo by ot být tak jednou za měsíc? Nevím, opět záleží na vás. Pokud máte zájem, tak to určitě vytvořím. Ale pokud ne, tak m ito řekněte, ať to nedělám zybtečně.

A poslední nápad by se spíš týkal příštího roku. Všichni známe různé výzvy co se týká knih. Ta nejčastější je Knižní výzva od Ells, která trvá celý rok. Ale jsou i jiné. Ale nejsou žádné výzvy ohledně povídek a řekla bych, že by nebylo špatné to napravit. Otázka je opět stejná. Jestli byste měli zájem se takové výzvy v budoucnu účastnit, protože vytvářet ji jen pro sebe je nesmysl. Nebo ne nesmysl vytvořit ji, ale prezentovat ji.

Když se vrátím k opravdovým knihám, tak si pohrávám s myšlenkou Bookshelf tour. Tedy s vyfocením a popsáním své knihovny. Opět si tím nejsem jistá a pokud bych to udělala, tak spíš asi v polovině roku. Otázkou opět je, jestli by vás to zajímalo.

A jistě znáte takové ty články typu co jé v mé kabelce nebo školní tašce. O tom už také delší dobu přemýšlím, ale vzhledem k tomu, že je tohle především knižní blog, tak si myslím, že by vás to nezajímalo. Ale vědět to nemůžu, takže se opět ptám.

Znám se. Takže vím, že jsem vám chtěla říct ještě něco dalšího, ale zapomněla jsem si to napsat. Ale svět se kvůli tomu snad nezboří. Až si vzpomenu, někam vám to napíšu buď do článku nebo na Facebook. Zatím se prosím zamyslete nad mýma otázkama a dejte mi vědět, abych se podle toho mohla zařídit.

14 komentářů:

  1. Držím palce, aby sa ti všetko podarilo splniť, teším sa na úvahy aj poviedky, ak bude čas budem rada čítať :-) Prajem všetko naj. do nového roku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) POkusím se tentokrát dostát svému slovu :) Také přeji všechno nejlepší :)

      Vymazat
  2. Fúha ... jako obvykle sis toho naložila dost :) ale, jak tě znám určitě to všechno zvládneš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to by mi někdo musel říct, jestli je o takové články vůbec zájem... proč já se vlastně ptám?

      Vymazat
  3. velké plány koukám :D tak ať Ti vyjdou a šťasnej novej rok :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsi sama kdo ma spoustu planu, ale v mem případě opravdu nevim co by se z toho mohlo vazne splnit :D

    Toho, ze by nefungovaly odkazy jsem si nevšimla.

    Na pod vlivem lásky si pamatuju jenom tak trochu :D ale vim ze se mi to fakt líbilo takze si to přečtu znovu a rada budu cist dal :)

    Na úvahy se těším.

    Rozhovory jsou fakt dobry nápad, takze ti držím palce aby je s tebou lidi dělali protoze je fakt zajímave je někdy cist :)

    Tak si recenze nakonec napsala? Ja uz se na to taky musím konecne vrhnout :D

    No.. Nevim přesně co pod tema úvahama na tema fanfikce myslis.. :D

    Doporučení povídek by bylo skvele, rozhodne jsem pro!

    No tak koukám ze se nedozvíme jestli by lidi chtěli tu povidkovou vyzvu :D

    Bookshelf tour urcite udělej. Aspon budu mit co závidět :D

    Články typu co je v me tašce by me urcite taky bavily, ja myslím ze nevadí kdyz tyhle články budeš pridavat i kdyz je to knizni blog. Mam tyhle články rada.

    Ja prave proto, ze lidi očividně neodpovidaji na jednotlivé otazky v článku, radši tohle udelam ve formě těch našich slavných dotazníku :D snad lidi v téhle formě na to opravdu odpoví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Své plány se pokusím splnit... teda hned jak skončí tohle šílené pololetí... :(

      Protože nefungují v rozcestníkách, kam nechodíš :D

      Tak to jsem ráda :) Chci to už nějak definitivně ukončit :) Sice jsem si nechala prostor na případné pokračování, ale nemyslím si, že ho napíšu.

      Snad se do nich pustím co nejdřív :)

      Když budou lidé, budou rozhovory :)

      Vlastně ne :D Já jich mám ještě plno napsaných z minulého roku... ale skoro stejně jich ještě musím napsat :D :( Ale nejpozději do konce února je mám v plány všechny co mi chybí dopsat.

      Nech se překvapit :D Já to také nemám ještě tak úplně promyšlené...

      Aspoň někdo :)

      Asi ne :D

      Tak uvidím, kdy se k tomu dostanu :)

      Já vím, že by to nevadilo...tady jde hlavně o to, jestl ito někoho zajímá...

      Ale oni neodepisují ani na dotazníky :D Já už vážně nevím, jakou formou se ptát :D

      Vymazat
  5. Ať ti nové plány vyjdou, je důležité ohlížet se na to, co by se líbilo tvým čtenářům, ale ještě důležitější je to, že musíš ptát sama o tom, co chceš a co tě baví a naplňuje.
    Mimochodem jsem pro Bookshelf tour :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Snad vyjdou :) Já vím, ale zase je zbytečné, abych dělala něco, co nikoho nezajímá :)
      Dobře :) Pokusím se udělat co nejdřív :) Ale v první řadě musím trošku předělat knihovnu :)

      Vymazat
  6. Já si předsevzetí nedávám, ale tobě přeji aby se ti podařilo vše splnit, cítím v tobě odhodlání a to je první krok k tomu aby se vše podařilo... líbí se mi, že hodně čteš, já také knihy miluji, jsem vášnivá čtenářka, ale bohužel poslední dobu už nemám tolik času a to mě mrzí... přeji ti hodně štěstí v Novém roce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle nejsou předsevzetí, ta bych nesplnila :D Tohle je prostě jenom takový plán :D To s tím časem chápu, já jsem s ní mv poslední době také trochu na štíru... Děkuji, tobě taky :)

      Vymazat
  7. Především piš, co ty cítíš, že chceš. Každý článek si snad nějakého čtenáře najde. Na recenze se těším a sama jich v lednu zveřejním hned několik, teda, jestli to půjde, ale mělo by, mam občas možnost si chvíli půjčit jiný počítač.

    Těším se na úvahy a podobn3 články. Na čtení fikce taky bohužel nemám moc času a pokud chceš psát něco o povídkách, co přečteš, tak piš,rádasi to přečtu a třeba mě přivedeš na něco zajímavého.:) Hodně štěstí s plněním tvých cílů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vlastně asi pravda. Článek, který by se nelíbil nikomu snad ani neexistuje...

      Recenze budou pravidelně, s úvahami začnu asi tak v půlce února, ale tentokrát s nimi opravdu začnu :) Možná, uvidíme :) Děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)