Pages

Unboxing #17

V pondělí zazvonila pošťačka. Tak si tak říkám, jestli už konečně přišla Cizinka, jelikož je to jediný balík na který jsem čekala. Mé překvapení bylo opravdu velké, když se mi do ruky dostala obálka od Coobo ve které se skrývala kniha z Adventního kalendáře.



Tady už vidíte (i když opravdu blbě.. vážně se omlouvám za kvalitu, ale byla jsem tak natěšená, že jsem ani nedokázala udržet mobil) nádherně zabalený dárek od CooBoo. Skoro byla škoda ho rozbalit. Ale musela jsem ho rozbalit. Hlavně proto, že jsem byla doopravdy hodně zvědavá, co za knihu se v balíčku skrývá.





Tady už jí můžete vidět v celé své kráse. Je to Divergent Czech, což je soubor povídek na téma Divergence.

Na konec ještě musím poděkovat jak nakladatelství CooBoo, tak Terce Mikulové :)



13 komentářů:

  1. :) Páni, kniha vypadá skvěle, je asi pro ty, které příběhy Divergence dost vzaly.. :) Mě se líbily, ale že bych byla takový fanoušek.. to říci nemohu :) Přeji hezké čtení a krásné Vánoce! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to vlastně s Divergencí nic moc společného nemá... jen se to tak jmenuje :D
      Posle mě byl nejlepší první díl...
      Děkuju :)

      Vymazat
  2. O tejto knihe som už počula, ale nejako ma to neláka. Možno to však bude fajn, teším sa na tvoj názor potom napíš recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je plno knih, kterým bych dala přednsot, ale tuto si také ráda přečtu :) Určitě napíšu :)

      Vymazat
  3. Už jsme o ní slyšela, ale ještě jsem nečetla ani Divergenci, musím to napravit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tahle kniha? :D Jo, tak to už si letmo vzpomínám, co jsem k ní napsala, i když to tedy mám v mlze, takže slovo od slova ti to nepovyprávím... každopádně jsem tam mimo jiné určitě zmínila, že ji taky dostanu na Vánoce. :D

    Sice mě mrzí, že ke mně se žádná kniha nedostala, ale jsem ráda, že se CooBoo má odpověď líbila natolik, že ti knihu poslalo a to je taky pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. :)

      Ale stejně jsem docela překvapená, že ta kniha, co jsi dostala, nemá takovou sametovou obálku jako ta moje...

      Vymazat
  5. Divergenci mam moc ráda, ale mám ji v elektronické podobě, tak jen tiše závidím. :-)
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Kniha vypadá dost dobře, ale vzhledem k tomu, že jsem ještě nepřečetla Alianci ani Čtyřku, tak v nejbližší době si ji asi opravdu pořizovat zatím nebudu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná si přečti o čem ta kniha je, než budeš dělat unáhlené závěry :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)