Pages

Unboxing #16 aneb Terezka si hraje na Ježíška



Brzy budou Vánoce a s Terkou jsme si letos poprvé poslaly dárky. Mám dojem, že Terčin ještě nedorazil, ale můj přišel už v pondělí. Bohužel jsem se k tomu, abych to hodila na blog dala až teď, ale snad nevadí.

Jak můžete vidět krabice je opravdu velká. Docela mě pobavilo, co Terka napsala na přední stranu balíku, ale víc mě pobavilo to, co napsala na bok.


Jsem si jistá, že nápis přečtete bez problému. Už když jsem to četla mi bylo jasné, že se mi dárek bude líbit, ale popravdě, sova s dopisem z Bradavic by neuškodila.


Tady můžete vidět první náhled na krabici poté, co jsem ji horko těžko otevřela. Musím si pamatovat, že příště si musím vzít nůžky.


Tady jsou vyfocené všechny dárečky pohromadě. Plus je tu tedy ještě taška a samolepka, což se netýká vánočního dárku, ale jsou to jen výhry, které mi Terez zapomněla poslat. Jinak se omlouvám za to, že je fotka tak mázlá. Motal se mi po pokoji kocour.


A teď hezky na jednotlivé dárky. Jako první jsou tu pohledy, které použiju jako záložky. Jeden je s opravdu divnou sovou a druhý s kolotočem.


Pak mi poslala magnetickou záložku, která je opravdu krásná. I když mám pocit, že si Terka pro sebe koupila hezčí. Na druhou stranu můžu být asi ráda, že mi koupila vůbec něco. Otázkou je, proč ji nezabalila?


A tady první zabalený dárek. Myslím, že podle tvaru a nedbalému zabalení je nad slunce jasné, že je to tužka.


Tak trochu jsem doufala v tužku s citátem z Knižního vesmíru, ale bohužel. Tahle má jen obrázky lahví. Na druhou stranu já mám hodně ráda takhle čistě dřevěné tužky. Přijde mi, že se s nimi píše lépe než s jinými, takže ji určitě využiju.


A druhý balíček, který svým tvarem nenapovídá, co by v něm mohlo být...


A tady už je jeho obsah. Další placky do sbírky.


Tady je placka s nápisem Ještě jednu kapitolu. Jestli jsem to správně pochopila, tak tohle není dárek, ale výhra... i když teď nevím za co přesně.


A pak je tu druhá placka jako dárek. Bohužel ji moc nevidíte, ale prostě mi to nešlo nafotit. Je na ní napsáno Vsetínský Gulášfest.


Další tajemný balíček...


Myslím, že už tušíte, co by v něm mohlo být...


A ano, je to malý lapač snů. Vlastně přívěsek lapače snů, který je vážně povedený. Momentálně ho mám v knihovně, kterou mám u postele. Ale zdá si mi, že pouští nějak moc divných snů... ale já mu to odpustím je opravdu nádherný a jsem za něj ráda.


A další balíček... jak je možné, že je Terez dokáže zabalit tak, abych až do poslední chvíle neměla těšení, co v nich najdu?


Tady na mě vykoukl modrý pytlíček se sovičkou a náhrdelníkem.


Sovička je vlastně zelený kolíček se sovičku. Přijde mi to dost roztomilé, jen nevím, kam jí dát. Zatím zůstala v pytlíčku.


A pak je tu náhrdelník...


Náhrdelník s logem Zmijozelu abych byla přesnější a miluju ho. Je možná škoda, že není větší, ale nevadí. Akorát si k němu budu muset sehnat delší kovový řetízek. Jednak mám ráda delší a pak nemám ráda provázky kolem krku. Ale ten přívěsek je prostě dokonalý.


Dál jsem tu našla sladkou věštbu. Tady bych jen vytkla, že se Terez tak úplně nepodařilo slepit cenu, takže jsem se dost divila, že taková "blbost" tolik stojí.


Tady už vidíte obsah krabičky vyklopený ven. Jsou to dvě belgické pralinky (vážně nevím, kdy je sním) a věštba.


Pokud by vás zajímalo, jak se bude vyvíjet můj osud, můžete si to přečíst... Je to krásná věštba, jen nevěřím, že by se splnila.


U dalšího dárku jsem aspoň poznala, že to bude něco v krabičce...


Tady se opět omlouvám za špatnou kvalitu. Pokusím se zítra dofotit a dát sem lepší fotku. Ale i tak si myslím, že jste poznaly, že se jedná o mini hlavolam. Ten je podle Terky jednoduchý, ale já ho rozložila a už nesložila...


Kulatý balíček mi dost napověděl, že se bude jednat o svíčku.


A měla jsem pravdu. Po rozbalení jsem objevila nádhernou svíčku s pronikavou vůni levandule a šalvěje, která je vážně úžasná. Opět už má svíčka místo v mé knihovně.



Našla jsem další kulatý balíček a měla jsem za to, že mi Terez poslala ještě jednu svíčku.


Zmýlila jsem se. Terez mi poslala brusinky v medu. Popravdě netuším jak to chutná a myslím, že to nějakou dobu nezjistím, protože vnějšek vypadá opravdu úžasně a je škoda to rozbalovat. Takže než to budu muset sníst, zůstane to vystavená v knihovně.


Další neidentifikovatelní balíček...


I po rozbalení jsem neměla ponětí, co mi Terka poslala. Zvlášť, když jsem nenašla ani slovo v češtině. Nakonec jsem si odvodila, že jde o kostku capucina, která se dá do vody a rozpustí se, ale nezkoušela jsem to, jelikož si pořád nejsem jistá.


A konečně tvar, který mi byl trochu povědomý. Myslím, že uhodněte, co se v tomto balíčku skrývalo.


A ano byla to kniha Upíři. Terez to ví a víte to i vy. Upíři jsou prostě moji. Těším se, až si ji přečtu.


Ale tu hlavní knihu jsem si nechala až naposledy. Jediné co jsem věděla bylo to, že je to kniha od CooBoo a že je to novinka...


A tady už jí vidíte v plné kráse. Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru. Nemůžu se dočkat až si ji přečtu. Jsem dost zvědavá za jak dlouho se k ní dostanu...


A to je můj vánoční dárek od Terky. Když jsem to viděla měla jsem chuť zastavit pošťáka, protože mám pocit, že jsem Terce poslala samé blbosti. Asi to tedy bude muset tenhle rok překousnout a já se to příští rok pokusím napravit.


11 komentářů:

  1. Jsem ráda, že alespoň ty nápisy na krabici přečteš bez problému. :)

    Ty sis na rozbalování nevzala nůžky? Nějak jsem se snažila, aby ta krabice byla nedobytná. :D

    Ta pohlednice s divnou sovou je z LITRu. :)

    Fakt? Pro sebe jsem vybrala hezčí? Mně se právě ta tvoje líbila víc. :D Vlastně sama nevím, proč jsem ji nezabalila, ale tenké věci se zabaluji hodně blbě... to je jako kdybych zabalovala tu samolepku. :D

    No, zkus si zabalit tužku... :D tahle je taky z LITRu stejně jako ta pohlednice. :)

    Jo, Ještě jednu kapitolu je taková předběžná výhra - předběžná proto, že to hodnocení ještě nemám... :)

    Jsem ráda, že se ti přívěsek líbí. :)

    Toho jsem se bála... že jsem tam nechala cenu... :/ Jinak, kdyby sis nevěděla rady s jednou čokoládou, můžeš se podělit. :D

    Ten hlavolam se ještě pokus složit. :)

    Ta svíčka voní dokonale. :)

    Brusinky v medu jsou vlastně pečený čaj. :) Chtěla jsem koupit ten kvetoucí, ale... třeba příště. :)

    Myslím, že by se to mělo dát do mléka, ale teď si přesně nejsem jistá... měla jsem to přeložit a připsat ti k tomu český návod k přípravě. :D

    Knihu o upírech jsem si taky v LK musela koupit... :D
    Jsem ráda, že se ti kniha líbí - po pravdě jsem se docela bála, že jsem vybrala špatně... našla jsi uvnitř knihy ten vystřihlý obrázek? :)

    Tak strašné to snad nebude, ne? :) Dneska jsem se mamky ptala a říkala, že mi nic nepřišlo, tak snad jak přijedu domů, budu si moct rozbalit tvůj balíček. Vážně se těším a jsem zvědavá, jakou knihu jsi mi vybrala. :) Mimochodem, a neposlala jsem ti samé blbosti náhodou já? :D Aby se ti na to všechno v pokoji neprášilo... :D



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, neříkala jsi, že napíšeš, že si hraji na Knihobita? :D

      Vymazat
    2. Ne nevzala, myslela jsem, že mi pomůže Iggy, když jí tak okusoval :D

      Já vím, že je z LITRU :D Ale divná sova je výstižnější :D

      Jo ty máš hezčí :D Nedošel ti papír? :D

      Já umím zabalit tužku :D

      Předběžná? Jenom jedna?

      Ten by se nemohl nelíbit... jen je na klíče trochu nepraktický :D

      Ne. Ale jestli máš na ní takovou chuť, tak ti příští rok nějakou pošlu :)

      Pokusím, ale až budou moje mozkové buňky spolupracovat :D

      To teda :) Kdes jí kupovala? Chci další :D

      Aha... a návod k použití?

      No, tak teď už vůbec nevím, co s tou kostkou. Vykoumej to a dej mi vědět :) A příště nekupuj nic u čeho nevíš, jak to použít :D

      My jsme prostě takoví upíří blázni :D

      Nevybrala si špatně :) Jako mohla si vybrat lépe, ale špatně určitě ne :D Jo našla :D Ale až večer, když jsem si jí listovala :D

      Doufám že ne... i když vlastně doufám, že ti ten balík aspoň přijde... Tys mi blbosti neposlala :D Práší se m itu i na knížky nebo notebook a označila bys to za blbosti? Nemyslím si :D Ale já ti blbosti poslala :D

      Vymazat
  2. Jééé to sú skutočne krásne darčeky a určite urobili veľkú radosť. Najmä ten slizolinský prívesok by ma potešil, ale ja všetky ďalšie vyzerajú skvele :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu udělaly :) Ten je naprosto úžasný :) Jen si k němu seženu ten řetízek a už ho z krku nesundám :D

      Vymazat
  3. Takový balíček bych si také nechala líbit :D Škoda, že jsou fotky rozmazané :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za to se omlouvám, ale špatné světlo, špatný foťák a špatná fotografka je dost špatná kombinace :(

      Vymazat
  4. Ježiš, to je úžasný ... vypadá to, že jsi na seznamu hodných :D ... krásný dárečky :) hned bych tě o ně připravila :D O všechny !! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk by řekl, že nebudu, když mě Terez v jednom kuse štve a dávám jí to vědět :D To je problém, já si je totiž hodlám nechat :D

      Vymazat
  5. To s těmi Bradavicemi je fakt vtipný :D
    Dárky jsou krásné, obzvlášť ten náhrdelník se Zmijozelem.. teď pro změnu nesnáším já tebe :D
    O Aristotelovi taky přemýšlím, ale pořád nějak váhám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela jo :)
      Já tě nesnáším víc :D
      Za mě to rozhodla Terka :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)