Pages

Štědrý den s knižními hrdiny

Autorkou projektu je již čtvrtým rokem Táňa.


Na Štědrý den dávají v televizi plno filmů a pohádek. Člověk ani neví na co se dívat dřív. Ale přesto si nepamatuji Štědrý den, kdybych si nenašla čas na dobrou knihu. Bez knihy by to totiž nebyly žádné Vánoce. S kterými hrdiny strávím Štědrý den letos? Popravdě si nejsem vůbec jistá. Dnes jsem rozečetla sérii v říši Lorů, takže to vypadá, že u ní i zůstanu. Ale jistě to nevím. Navíc doufám, že večer mě čeká velká nadílka knih. Jsem prostě závislák.

Aby tohle nebyl článek o jednom odstavci, napadlo mě zamyslet se nad myšlenkou, jak by vypadali Vánoce s mými oblíbenými knižními hrdiny? No asi by bylo dost zmatené, jelikož mám opravdu zásobu hrdinů, které bych ráda pozvala ke štědrovečernýmu stolu. Kdybych si měla vybrat jen pár z nich, vypadalo by to asi takhle.

Od rána bychom s Cath z Fangirl psaly povídky. Cath by psala Fanfikce na Simona Snowa a já bych nejspíš doháněla Adventní výzvu. Pak by k nám vtrhl Kišan z Tygrova prokletí, protože omylem zapálil stromeček, který přinesl Bones ze série Noční lovci z lesa. Na čež by se vedle objevil Damon z Upířích deníků a prohlásil, že kapří krev chutná naprosto hnusně a nechápe, jak to Stefanovi může chutnat. V tu chvíli by se sem přemístil Daco z Harryho Pottera a uhasil oheň, což by nikoho z přihlížejících nenapadlo. Následně by zazvonily Abby s Travisem z Krásné katastrofy a Rush s Blair ze série Rosmery Beach a přinesly by víno a chlebíčky. Hned potom by přišla Sky s Holderem z Bez naděje a přinesly cukroví, které napekly. Pak by se sem pokusil vetřít Voldemort, protože šli všichni smrtijedi na svařák, ale objevil by se Jace s Clary z Mortal Instruments a pomocí run by ho zahnaly. Konečně bychom začali prostírat k večeři a najedli se. Poté by přišla řada na rozbalených dárků, ale zrovna v té chvíli by sem vtrhlo pár démonů, kteří by nám v tom chtěli zabránit. A pak by se tu nakonec objevila Safira z Odkazu dračích jezdců, která přiletěla, aby mi přinesla pár dárků a oni by před ní utekli. Následně bychom rozbalily dárky a Safira by pak všechny hodila domů jako rychlé dračí taxi

Ano trochu fantasmagorie, ale vymýšlela jsem to na rychlo. I když někdy bych možná mohla napsat nějakou takovou povídku, která by fakt měla děj a odstavce. Ale dneska bohužel ne. Dnes je to jen něco pro pobavení... aspoň doufám, že vás to trochu pobavilo.

Vím, že jsem vám slíbila delší článek, ale opět mě nic moc nenapadá. Zvlášť když na mě čeká ještě 200 skvělých stran knihy Hlad jako žádný jiný. Tomu jednoduše odolat nedokážu. Takže se mějte pěkně a užijte si čtvrtou adventní neděli s nějakou napínavou knihou.

2 komentáře:

  1. Musím říct, že mě ten tvůj Štědrý den s knižními hrdiny pobavil a zároveň se mi líbil :D :) Vymyslela jsi to dost dobře, mě by to nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nad tím moc nepřemýšlela :D Prostě jsem začala jen tak psát :D Nijak moc promyšlené to není :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)