Pages

Láska na dně sklenky vaječného koňaku

Už asi tři dny se tohle double drabble snažím zveřejnit. Nejdřív jsem zveřejnila něco jiného, pak jsem zapomněla a následně jsem usnula. Proto zveřejňuji drabble až teď. Je to opět k Terce do soutěže a není to zrovna dvakrát dobré, ale snad ani nejhorší. Původně jsem psala normální dlouhou povídku, ale když jsem si to pak četla zpětně, nechápala jsem, co jsem se jí snažila říct. Tak jenom double drabble. To snad přežijete.



Potkali jsme se přesně před rokem na štědrý den. Já byla osamělá a utápěla svůj smutek ve vaječném koňaku. On vypadal, jako kdyby byl přesně tam, kde má být se svou sklenkou whisky. Přisedl si ke mně a okouzlil mě. Našla jsem svou lásku na dně sklenky vaječného koňaku, ale zmizela stejně rychle jako koňak. Jen jeden polibek mi dal a pak se naše cesty rozešli. A teď, o rok později, tu sedím opět se sklenkou vaječného koňaku a čekám. Čekám na muže se sklenkou whisky. Ale on nepřichází. Čekám a čekám, piju a piju. S poslední dopitou kapkou začínám chápat, že se nevrátí. Našla jsem lásku na dně sklenky vaječného koňaku, nebo jsem si to aspoň myslela, a hned jsem ji zas ztratila. On už na mě zapomněl. Nejspíš jsem byla jen náhodná dívka v baru, kterou vlivem atmosféry a whisky políbil. Jenže na mě zanechal stopu, stopu jménem láska a já ji nemohu setřást. Nedokážu se vzdát té naděje. A tak si objednávám další vaječní koňak a čekám. Čekám na muže, který skoro jistě nepřijde. Proč by měl? Kvůli dívce, kterou ani nezná? Pochybuji. A přesto tu čekám dál a utápím smutek na dně sklenky lahodného vaječného koňaku.



8 komentářů:

  1. Zaujímavý nápad, takéto stretnutie. Páči sa mi, že to nemá taký predvídateľný koniec - že vysnívaný muž po roku opäť príde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má to ten reálnější konec... :) Děkuju :)

      Vymazat
  2. Je to velmi pěkná povídka. :) A má opravdu zajímavý námět, no, a teď mě asi zabiješ, ale myslím si, že ani po rozepsání by to nemuselo být špatné. :) Tak třeba do budoucna. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to double drabble :D Já vím. Také jsem si to uvědomila, když jsem to napsala, ale nějak jsem neměla sílu na to, abych to rozepsala...

      Vymazat
  3. Líbí se mi začátek, vypadá to na šťastný konec ale i když ten nepřijde, tak je to podle mě povedené. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to bylo vážně skvělé. Já se na tohle téma snažila něco vymyslet, ale vůbec nic mě nenapadalo. Vážně super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)