Pages

Kámen úrazu

Ano, ano. Konečně jsem napsala něco dalšího do Adventní výzvy 2015. I když tentokrát je to jen drabble. Ale doufám, že to nevadí a bude se líbit :)

Objevil ses v mém životě. Nečekaně. Jen s motorkou a sladkým úsměvem. Otevřela jsem ti srdce, zamilovala jsem se. Do toho sladkého rebela, který mi vstoupil do života. Chtěla jsem tě, ty jsi chtěl mě. Chtěli jsme být spolu. Jenže pak ses změnil. Už žádný sladký kluk, nikdy víc. Jen krutý motorkář, co po mně hází kamením. Co se s tebou stalo? Proč ses změnil? Milovala jsem tě. Milovala jsem svého motorkáře se sladkým úsměvem. Teď už nejsi ten, kterým si byl. Nejsi ani rebel, kterému dívky padají k nohám. Jsi prostě jen hajzl. Ale proč? Kde je kámen úrazu?

8 komentářů:

  1. Zaujímavý námet, i keď tá posledná veta mi už príde významovo aj trošku navyše :-) Ale chápem, že si asi chcela použiť nadpis aj v texte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téma vymyslela Terez. Původně jsem měla v plánu něco jiného, ale nakonec mě napadlo drabble a původní nápad jsem neměla moc promyšlený. Jednak kvůli nadpisu a pak také kvůli tomu, abych tam měla sto slov :D

      Vymazat
  2. Opět můžu říci jen: Povedené. =)

    OdpovědětVymazat
  3. A hele další drabble :D Chválím tě :D Je to skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn... poslední dobou mě zase začínají chytat :D Děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)