Pages

Proč odcházíš?

Proč odcházíš? Proč mě pořád opouštíš? Takovou dlouhou dobu na tebe čekám a ty se pak objevíš. Dva dny s tebou strávím a ty mě opustíš. A já zase čekám, ty opět přijdeš a nečekaně mě opustíš. Proč jen můj milý, proč? Proč ode mě odcházíš? Chci s tebou být stále, ale tobě je to jedno. Jen na krátkou chvíli mi poskytneš potěšení ze své přítomnosti a pak odejdeš. Stále tě prosím, abys to nedělala, abys zůstal aspoň o hodinku déle. Ale ty to neuděláš. Vždycky když se probudím, jsi pryč. Tak mi řekni, proč ode mě odcházíš? Proč můj milý víkende?

2 komentáře:

  1. Opět nádherný drabble, a ty víš, že je mám nejradši :D Takže v tom pokračuj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ale už jich moc nemám a nápady nemám žádné...

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)