Pages

101 mandal pro krásný den #9


Stejně jako předchozí mandalu jsem i tuto vybarvovala v létě při sledování seriálu Kravaťáci. Už je to dost otřepané, asi si říkáte, že bych aspoň mohla vyměnit seriál, co?

Myslím, že jasnější mandalu jsem tu ještě neměla. Tohle je naprosto jasná kočka a právě proto jsem se na její vybarvování těšila. Konečně něco, co má nějaký tvar. Což je ironií, jelikož jsem si koupila mandaly a mandala by správně jako kočka vypadat nebyla. (Ano melu páté přes deváté, pardon.)

Jelikož jsem se na kočičku těšila, dala jsem si s ní docela velkou práci. Tady to možná není vidět, ale použila jsem na ní asi sedm odstínů hnědé. Ještě štěstí, že jsem kdysi kupovala pastelky jak na běžící dráze, takže jich tu mám plnou krabici... což mi momentálně nezabraňuje v tom kupovat kvůli mandalám další. A teď jsem zase odbočila. Myslím si, že výsledek je skvělý. I když jsem jí možná měla udělat zelené oči, ale nebyla jsem si jistá, jakým odstínem, tak jsem použila starou dobrou modrou.




7 komentářů:

  1. Ta je nádherná. =) Opravdu není vidět,že si použila sedm barev hnědé ale jinak je opravdu pěkně vybarvená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já vím :D Chtělo by to foťák, tak by to snad vidět bylo...

      Vymazat
  2. Nad mandalami uvažuji, vážně to tak uklidňuje? :D
    Každopádně vypadají krásně! :)

    Tady je můj blog, kdyby jsi se chtěla kouknout... ;)

    http://knihomolka01.blogspot.cz


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je teda ještě nevybarovala v době, kdy bych měla hodně špatnou náladu, ale je to taková nenáročná činnost :)

      Vymazat
  3. Opět bych ji udělala kapku tmavší, ale jinak je nádherná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)