Pages

101 mandal pro krásný den #8



Opět jsem mandalu vybarvovala někdy v létě. Opravdu nejsem schopná říct kdy přesně, ale nejspíš v době, kdy nebylo šílené horko... což bylo skoro pořád, ale spíš někdy k večeru. A já prostě mandaly vybarvuji při seriálech nebo poslouchání audioknih a jiné už to asi nebude. Nejspíš se tedy budu opakovat (a to nejen teď), ale vybarvovala jsem ji při sledování seriálu Kravaťáci.

Tahle mandala mluví sama za sebe. Je to květina s velkou vrstvou zelených listů. A jak jsem tak listovala, tato mandala se v "knize" objevuje dvakrát, nejspíš omylem. Takže ji tu určitě uvidíte ještě jednou, jen v jiném provedení.

Podle mě není špatná, ale nezdá se mi ten střed. A teď nemyslím barvy, kterými jsem ho vybarvila, i když to také není dokonalé. Ale spíše to samotné provedení. Kdyby byl mnohem jednoduší působil by lépe.




1 komentář:

  1. Upřímně mi připadá na můj vkus moc světlá. Mám ráda hodně sytě vybarvené ať už mandaly nebo cokoliv jiného. Ale kdyby to barvy byly sytější, byla by skvělá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)