Pages

Unboxing #11


Ve čtvrtek mi přišel balíček (ano už zase :D). Ale jelikož to byl čtvrtek, přišla jsem domů už za tmy. V pátek jsem sice všechno nafotila, ale nějak se mi podařilo to úplně rozostřit (což je vidět na první fotce), takže jsem to dnes musela nafotit znovu.


A od koho že mi balíček přišel tentokrát? Přišel mi od Simči z BookHot. A je to opět kniha, kterou jsem vyhrála. Ale pokud vím, tohle je zatím poslední výhra. I když možná jsem na nějakou zapomněla, však mě znáte.


A tady už je. Naprosto dokonalá kniha od Colleen Hoover - Bez naděje. Knihu jsem už četla asi před rokem a byla dokonalá. Ale bohužel jsem ji neměla doma, proto mě výhra v soutěži tak moc potěšila. Musela jsem se ovládat, abych ji neotevřela a nezačala číst znovu hned, jak jsem ji vybalila.


Na závěr ještě jednou moc děkuji Simče za to, že mi umožnila tento skvost vyhrát :)




7 komentářů:

  1. Gratuluji k výhře, pěkná kniha, teda obálka. Knihu jsem nečetla.

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu nepoznám, ale vyzerá zaujímavo a dúfam, že obsahovo bude dobrá :-) Gratulujem k výhre :D

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych si ji přečíst, gratuluji k výhře (a závidím). :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, proc mas poslední dobou takové štěstí? :D Porad něco vyhrávas a samé unboxingy.. :D Knížku si chci precist ale zatím jsem se k ni nedostala :D Každopádně ti gratuluju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)