Pages

Unboxing #8


Tentokrát tu mám balíček recenzních výtisků od Fragmentu. Přišel mi už ve čtvrtek, ale to jsem to nemohla nafotit, jelikož bylo špatné světlo a v pátek se mi pro změnu vybil mobil. No a pak už jsem potřebovala zveřejnit zase jiné články, proto ho sem dávám až teď.



Jako první jsem narazila na druhý díl série Rozděleni časem, V pasti od Julie Cross. První díl se mi líbil a dokonce jsem i pochopila, jak v této sérii funguje cestování časem, tak snad mě druhý díl nezklame.


Další kniha o kterou jsem Fragment požádala je Arkádie - Procitnutí. Na tuto knihu mě hodně nalákala Terka Mikulová a tak jen doufám, že opravdu stojí za to.


Tady detail, protože se to trochu lesklo.


Serafína od Rachel Hartman je příběh o dracích, který se líbil i Christoheru Paolinimu. A i když jsem Odkaz dračích jezdců ještě nečetla, jeho úsudku věřím. Minimálně do té doby, dokud se nedokáže opak.


Bez přebalu.


A jako poslední Spirit Animals - Zrození hrdinů. Tahle kniha je asi pro mladší lidi než jsem já, ale jakmile jsem uviděla obálku, nemohla jsem odolat.


Ještě jsem žádala o jednu knihu, ale ta bohužel nebyla na skladě, takže tentokrát jen tyhle čtyři. Aspoň je šance, že to stihnu přečíst v čas.



12 komentářů:

  1. Jsem zvědavá, jak se ti první díl Arkádie bude líbit. :) Na to Rozdělení časem bych se možná někdy podívala, mohlo by to být dobré... u Serafíny si nějak nejsem jistá a Zrození zvířat by mimo mou věkovou kategorii bylo určitě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky :D Je ti jasné, že jestl ise mi líbit nebude, bude to tvoje vina? :D Počkej si na recenze a pak se rozhodni :)

      Vymazat
  2. Pekné tituly, čítala som iba Serafínu a tá sa mi páčila. Tuším v novembri alebo tak nejako vychádza druhý diel, takže som naň veľmi zvedavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, měl by teď vyjít. Což je taky důvod, proč jsem se vrhla na první díl.

      Vymazat
  3. U knihy Arkádie mě zaujal obal, moc se mi líbí, snad bude dobrá i kniha. =)
    A taky mě zaujala Serafina, už jsem na ni párkrát koukala, tak jsem zvědavá na recenzi. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha je moc dobrá, dnes nebo zítra bude recenze :)
      Recenze bude asi až někdy příští týden, ale snad hned na kraji :)

      Vymazat
  4. Serafínu jsem zkoušela číst, ale asi jen po dvou kapitolách jsem ji odložila, protože mě moc nenadchla, ale bylo to už před delší dobou, takže ji určitě někdy zkusím znovu a uvidím. Spirit Animals je možná pro mladší, ale taky mě to trochu láká, ta obálka je vážně skvělá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi vím co myslíš. Já přečetla 4 kapitoly a pak jsem šla číst něco jiného. Ale zítra v ní budu pokračovat. Jsem si jistá, že až se do toho začtu bude to fajn... jen ten začátek.
      Mě se to líbilo a tak by se to mohlo líbit i tobě :)

      Vymazat
  5. Krásné knihy. :) Četla jsem Arkádii a za mě nic moc, na druhý díl se rozhodně nechystám. Jinak Spirit Animals spousta lidí chválí, rozhodně si nemyslím, že jsi na to příliš stará. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se třeba Arkádie líbila, ale je jasný, že to není pro všechny :) Já se mezi ty lidi přidávám, ale kdybych byla mladší, užila bych si to čtení víc :)

      Vymazat
  6. Gratuluji ke krásným knihám. Serafínu jsem se jednou pokoušela číst, ale nijak mne kniha nenadchla. Snad si je užiješ :) Těším se na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Přečíst Serafínu byl dost boj :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)