Pages

Unboxing #3



V úterý mi přišel balíček od Lucy. Vyhrála jsem v její narozeninové soutěži za což jsem moc ráda a ještě jednou jí moc děkuju :) Pro balíček jsem se dostala až dneska, ale rozhodně to stálo za to čekání. Jestli vás zajímá, co balíček obsahoval, podívejte se dál :)

Nejdříve vám jako obvykle ukážu ještě zabalený balíček.



Jak můžete vidět, byl docela nedobytný. Ale nůžky nakonec nebyly potřeba.


Tady už vykukují záložky...


A teď už jasně vidíte, co jsem dostala. Ale pojďme to projít postupně.


Ze všeho nejdřív jsem se vrhla na zebru. Zaujala mě hned na první pohled, protože... no je prostě roztomilá. Nejdřív jsem neměla tušení, k čemu vlastně slouží, ale pak mi docvaklo, že je to jakési držátko na papíry. Pardon, vážně nevím, jak se to přesně jmenuje. Jelikož to mělo v zadu magnetku, hned jsem zebru dala na čestné místo na lednici.


V první řadě se musím omluvit za nekvalitu fotky. Bohužel jsem to fotila ve spěchu, protože jsem byla zvědavá a všude se tu něco dělo. Proto jsem si na přiblížení nedala záležet a je to dost rozmazané. Ale v horní fotce to je vidět jasněji.

I když je to vážně rozmazané, nejspíš jste poznaly, že se jedná o placku ke knize Čistý. Knihu jsem zatím nečetla, ale miluji její obálku. To oko je skvělé. A proto není divu, že jsem nadšená i z této placky, kterou už jsem přidala k ostatním.


Pak jsem v balíčku objevila dvě záložky, které vyrobila Lucy. Jak můžete vidět, jsou naprosto skvělé a já je rozhodně využiju.


Dále v balíčku byla papírová záložka s měsícem. Je skvělá a nevím jestli to tak je, ale připadá mi, jako kdyby byla tvořena kusem obrazu.

A na ní byla další záložka, tentokrát plastová. Ani jsem nevěděla, že se takovéto záložky dělají, ale jsem za ní ráda. Rozhodně ji budu využívat často, jelikož z knihy nevypadne a kdybych náhodou neskončila na konci kapitolym můžu si s ní označit i řádku.


A jelikož není záložek nikdy dost, poslala mi Lucy ještě další tři. Záložka úplně v pravo patří k předchozí záložce, aspoň podle toho, co se píše v zadu. Přijde mi, že je na ní zobrazena pláž, ale úplně jistá si nejsem.

Všechny záložky jsou beze sporu úžasné, ale já jsem blázen do sov. Tedy jsem blázen do hodně věcí, ale sovy jsou jednou z nich. Možná proto, že ej to symbol Athény. Proto jsem nejvíc nadšená právě z těchto dvou záložek se sovičkami, které jsou opravdu roztomilé, sladké a nádherné. Mám ten dojem, že je ani nepoužiju, aby se náhodou nezničily.


A nakonec knížky. První knihou, kterou jsem objevila bylo Mayské Proroctví - Západ o osud lidstva. Kterou jak jsem si posléze uvědomila už doma bohužel mám. Ale to rozhodně nevadí. Určitě vymyslím způsob, jak dát její existenci smysl. (Taky vám zní ta věta tak praštěně jako mě? :D)


A k ní jsem dostala i druhý díl Mayské proroctví - Hadí spirála. Tuhle jsem doma už naštěstí neměla. Ani nevím proč, protože si matně vzpomínám, že se mi první díl líbil. Ale v tomhle případě je to rozhodně dobře.


A na závěr můžete vidět obě knihy pohromadě. Tentokrát jsem nedělala fotku všeho dohromady, protože se mi to tam nevešlo tak, aby bylo vše vidět.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)