Pages

101 mandal pro krásný den #5




V pořadí pátou mandalu jsem vytvořila v zimním období minulého roku a pokud si to dobře pamatuji, tuhle jsem nevytvářela ve škole, ale u táty v práci. A vybarvovala jsem ji tam proto, že jsem čekala na tátu, abychom mohli jet na nákup a neměla jsem co číst.

Chvilku jsem nevěděla, co mám s mandalou vlastně dělat, ale pak mi připomněla ruské kolo a tak jsem se ji tak pokusila i vybarvit. 

Hodně se mi líbí, jak jsem udělala "sedačky", ale okraje jsem rozhodně měla udělat lépe a střed se k tomu nehodí už vůbec. Rozhodně to tedy není nejhorší, ale nemůžu říct, že bych s ní byla úplně spokojená.


8 komentářů:

  1. jeeej, ta je krásná :) ... opět se moc povedla :) ... musím si konečně taky pořídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) To bys měla, i když vážně nevím, jak to budeš stíhat...

      Vymazat
  2. Teda, mě fakt vadí, jak je to usekané :D Není to špatná mandala a ruské kolo by mě asi nenapadlo, ale proč ne, vybarvila si ji pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z toho také nejsem nadšená, ale co nadělám? No mě to napadlo jako jediné. Děkuju :)

      Vymazat
  3. Je to opět krásné vybarvené. =) Fakt ti to jde. Škoda že je ta fotka rozmazaná, teda spodní okraj. Jinak ale pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Sakra, to jsem nějak přehlédla. Pokusím se to co nejdříve vyfotit znovu :)

      Vymazat
  4. Opět je krasna, moc se ti povedla :) Snad si je taky časem poridim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Tak to přestaň říkat a udělej to :D

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)