Pages

101 mandal pro krásný den #3



A tady už je konečná první oficiální mandala. Bohužel tu není celá, ale jen to, co se z té původní kruhové mandaly vešlo na stránku A4. Ale takhle je to na většině stran této knihy. Nevím proč to tak je, ale je to docela škoda.

Stejně jako předchozí dvě mandaly jsem tuto vytvořila v zimě. Nejsem si jistá, kdy přesně. Mohl to být leden, ale stejně tak i únor. Jediné, čím jsem si jistá, je to, že to nebyl březen. A jako obvykle jsem ji vybarvovala v hodinách matematiky a kultury. Ale zrovna tuhle jsem dodělala doma.

Nejspíš každého z vás při pohledu na fotografii napadne, že mým záměrem bylo vytvořit něco jako louku. Když nad tím tak přemýšlím i předchozí mandaly měly něco společného s teplejšími období, než je zima, což je doba, kdy jsem je všechny vybarvila. Nejspíš, jsem se už nemohla dočkat jara.

Řekla bych, že stejně jako mandala, ze které jsem udělala strom se mi docela povedla. Když jsem byla ve středu mandaly, vypadalo to docela ztraceně, ale jak jsem se blížila k okrajům, vypadalo to čím dál tím líp. Bohužel na fotce nevynikají všechny použité odstíny barev tak, jako v reálu.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)