Pages

Zamilovaní nepřátelé - 9.Kapitola

Tohle jsem nečekala. Malfoy se choval…normálně. Nenadával mi, nedělal si ze mě legraci a chtěl mi pomoct. Což je překvapující. Nenávidí mě a i přesto mi chce pomoct. Vím, že není jako ostatní Smrtijedi. Není skrz na skrz prolezlý zlem. Je to jen vystrašený kluk nebo jím alespoň býval. Kluk, který měl plno řečí. Ale že by mi chtěl pomoct? Tomu prostě nevěřím. Lidi se sice můžou změnit, ale zrovna Malfoy? Že by ten strašpytel, který vždy stál v otcově stínu, dostal chuť zachraňovat a ještě k tomu někoho, koho nenávidí? Ale přesto je tu věc, která mi vrtá hlavou. Ten cruciatus, byl sice dlouhý a bolí mě snad každý sval, ale přesto nebyl nejsilnější a bylo to záměrně. Záměrně nepoužil ten nejsilnější cruciatus, jaký mohl. On mi z nějakého důvodu nechtěl ublížit. Nechtěl abych trpěla. Chtěl jen… já vlastně nevím co chtěl, ale nechtěl mi ublížit. Jenže proč?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)