Pages

Zamilovaní nepřátelé - 6.Kapitola


Bellatrix měla pravdu. Čím dřív za ní půjdu tím líp. Je mi jasné, že z ní nedostanu ani slovo. Ani kdybych použil tisíc crusiatus najednou. Je z Nebelvíru. Měl bych za ní jít hned. Ale nemám odvahu. Nesnáším to, co se ze mě stalo.
Proč tím ale Voldemort pověřil mě? Mohl tým pověřit kohokoliv jiného. Třeba mého otce nebo Bellatrix, ty dva se v mučených nevinných lidí vyžívají. Ale on tím musel pověřit mě. Myslím, že to je nějaký druh zvráceného trestu pro mě i pro ni. Nesnáším to, že jsem Smrtijed. A i když jde o někoho jako je Grangerová, nechci ji mučit. A hlavní důvod je, že takhle žádné informace o Potterovi nezískám. Ale kdyby se jí dalo Veritaserum, tak by prozradila i to, co neví. Nebo možná ne. Je to Grangerová a u ní člověk nikdy neví. Ale to by bylo na Voldemorta moc lehký a hlavně bezbolestný řešení. A podle něho musí všichni za každých okolností trpět. Ale já s tím nic nenadělám. Maximálně můžu jít za Grangerovou a pokusit se z ní něco dostat. Ale je snad jasné, že je to nemožné.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)