Pages

Zamilovaní nepřátelé - 54.Kapitola

Nechápal jsem, co to do ní vjelo. Neříkám, že neměla pravdu, sám jsem jí to řekl. Ale nečekal bych, že takhle vyletí. Nepamatuji si, že by někdy takhle vyletěla na mě. Když nepočítám ten nos, a ten nikdy nepočítám. Ale pak řekl Potter, že je Weasley mrtvý a Hermiona strnula. I mě to překvapilo, až jsem se zarazil, ale popravdě jsem ho nikdy neměl rád. Mám pocit, že i mezi nimi byl jen do počtu.

"Musím pryč." Řekla po chvíli Hermiona a utekla. Na nic jsem nečekal a vyběhl za ní. Nejdřív jsem myslel, že vyběhne ven a už jsem se tím směrem i chystal, ale pak jsem jí zahlédl na opačné straně. Bylo mi jasné, kam běží. Jediné místo, kde by se v tomhle zmatku mohla schovat, byla komnata nejvyšší potřeby.

Když jsem doběhl ke komnatě, byla Hermiona už vevnitř. Chvíli jsem jen tak přešlapoval a přemýšlel, jestli mám jít za ní nebo jí nechat samotnou. Ale po chvíli jsem to vzdal a šel za ní.

Čekal jsem, že jí najdu jako uzlíček nervů, ale ona jen seděla u zdi a koukala do prázdna. Rozhodl jsem se, že jí přeci jen nechám o samotě a chystal jsem se odejít.

"Draco." Řekla tiše. Nejspíš si mě všimla na poslední chvíli "Zůstaň tu." Dodala ještě. Jen jsem pokrčil rameny a sedl jsem si vedle ní. Nic jsem neříkal. Věděl jsem, že si to musí všechno srovnat. Až bude chtít mluvit, promluví.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)