Pages

Zamilovaní nepřátelé - 47.Kapitola

Zabouchla jsem za sebou dveře a posadila jsem se na postel. Věděla jsem, že se to všechno může obrátit proti mně. Ovšem tohle nebyl ten případ. Do té pasti jsem se dostala sama. Mohla jsem mu říct, že se mílí. Mohla jsem to všechno vyvrátit. A když mě políbil, mohla jsem mu dát facku. Jenže jsem to neudělala. Udělala jsem přesný opak. Pořád tomu nevěřím. Dobře. Je hezký dokonce se mi o něm i zdálo, což určitě zapříčinila příhoda s ručníkem. Ale to přece neznamená, že k němu něco cítím. Nebo ano? Ne to není možné. Nemám ho ráda. Prostě to bylo jen chvilkové zatmění mozku. A on mi chtěl jen dokázat, že má navrch. Bohužel se mu to podařilo. Bylo to úžasné. Nic lepšího jsem v životě nezažila. Asi vážně ztrácím rozum. Zhroutila jsem se do lehu a dala průchod slzám. Byla jsem z toho všeho zmatená.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)