Pages

Zamilovaní nepřátelé - 45.Kapitola



"Co tu děláš?" zeptal se mě Draco, když mě uviděl. Znělo to dost zaskočeně. Jen jsem se usmála.
"Oplácím ti tvou návštěvu."
"Myslel jsem, že jsme ve válce." Poznamenal jako by se nic nedělo.
"Bohužel pro mě, to ale není moc vyrovnaná válka. Přišla jsem požádat o mír." Snažila jsem se působit smutně. Ale on mi na to jen tak neskočil.
"Nevěřím, že by ses jen tak vzdala." Zněl sebevědomě. Ale věděla jsem, že někde uvnitř přemýšlí o tom, co mám v plánu.
"Lidi se mění." Řekla jsem, zvedla se a došla k němu, "Nemyslíš."
"Zníš nevinně, ale nevěřím ti."
"A proč bych tu jinak byla?" Zeptala jsem se tak sladce, až se mi z toho chtělo zvracet.
"Myslím, že vím přesně, proč tu jsi." Než jsem stihla zareagovat, byla jsem uvězněná mezi ním a stěnou. "Chceš působit svůdně, abych si myslel, že se něco změnilo a ty ke mně něco cítíš a pak odejít s vítězným úsměvem. Ale jak to tak vypadá, nějak se to obrací proti tobě." Byl hrozně blízko. Bušilo mi srdce. Ale nebylo to strachem. Neublížil by mi. Bylo to něčím jiným.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)