Pages

Zamilovaní nepřátelé - 42.Kapitola



Její reakce byla vážně k popukání. Čekal jsem, že bude hodně naštvaná. Ale snažila se to skrýt. Uvidíme, jak bude vypadat pokračování. V té koupelně nemůže zůstat věčně.

"Tak co jsi mi chtěl?" Zeptala se mě hned, jak vyšla z koupelny. Žádné nadávky? Žádný klid? Působila klidně, až moc klidně. Tohle se mi nelíbí. Co má za lubem?
"Přišel jsem uzavřít mír. Sama si říkala, že to naše ignorování je dost trapné."
"Já už o mír ale nestojím. A jak je vidět tak ty taky ne, jinak by si ke mně takhle nevpadl. Navíc bez pozvání." Tohle zní vážně zle. Ne, že bych se Grangerový bál, ale jak si ta holka něco umane, nedopadne to dobře.
"Fajn. Takže se budeme zase ignorovat." Pokrčil jsem rameny a dal se na odchod. Ale zastavila mě.
"Tohle je válka Draco Malfoy, takže být tebou si kryju záda." Úsměv mi zmizel z tváře. Odešel jsem k sobě do pokoje.

Je to blbost, nemůže mi nic udělat. Nemá hůlku a není silnější než já. Ale je odhodlaná. Sakra. Tohle moc dobře asi nedopadne. Možná jsem jí neměl takhle provokovat.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)