Pages

Zamilovaní nepřátelé - 21.Kapitola



Probudil mě skřípot dveří. Předpokládala jsem, že se vrátila paní Malfoyová, ale jaké bylo mé překvapení, když jsem uviděla Draca a on byl nejspíše také překvapen.
"Myslím, že když už jsme tu všichni, tak můžeme začít plánovat, jak vás dva dostaneme do bezpečí."
"Nás dva?" zeptaly jsme se s překvapením výrazem na tváři současně.
"Jistě. I když jsem vás z Malfoy Manor odvedla já, tak podezření spadne na Draca."
"Počkej… Ty si co? Uvědomuješ si do jakých problémů se můžeš dostat?"
"Do stejných jako by si se dostal ty. S tím rozdílem, že já se umím ochránit. Ty ne. A proto vás oba musím dostat do bezpečí."
"Ale to není možné." Ozvala jsem se. "On je všude. Už i Bradavice - nejbezpečnější místo na světě - ovládl. Nikde není bezpečno."
"Ale je. Jsem Malfoyová a kromě toho i Blacková. A vím o místech, kde by vás nikdy nehledal."
"A co Bellatrix?" zeptal se.
"Tu ani nenapadne, že by jste o nějakém sídle Blacků věděli."
"Kam tedy půjdeme?" zeptala jsem se napjatě.
"Zatím nikam. Nejdřív se musíte uzdravit, pak teprve budete moc cestovat. A ještě nevím, kde to bude nejbezpečnější, ale musíme vymyslet, jak se odtud nepozorovaně dostanete. Nebo spíš Draco."
"Jako by byl problém mě dnes dostat nepozorovaně z hotelu."
"Víte co? Já půjdu slečně Grangerové připravit snídani a léky."
"Uděláš mi ji taky? Kvůli tomu obleku jsem ji nestihl."
"Dobře. Za chvíli tu budu." oznámila a odešla.
"Oblek?"
"To neřeš." řekl a přisedl si na kraj postele.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)