Pages

Zamilovaní nepřátelé - 2. Kapitola


 Nevěděl jsem proč to udělal. Neměl jsem ponětí, proč se tam Snape najednou zničehonic objevil a udělal to, co jsem měl udělat já. Brumbála jsem měl zabít já, byl to můj úkol. A taky bych ho splnil, kdyby se tam nepřihnal Snape. Nebo možná nesplnil. Já nevím. Asi bych to neudělal. Ale to je teď už jedno udělal to Snape a já bych nad tím už neměl přemýšlet. Není to už důležité. Důležité je, že jsem nesplnil úkol a za to mě temný pán jistě potrestá. A myslím, že nejen mě. Tohle bude mrzet víc lidí. Proto asi vzaly tu mudlovskou šmejdu Grangerovou, když jí na věži nachytali. Chtěli se mu zavděčit a ona jistě zná Potterovi plány. Ale…
"Draco…" ozvala se moje matka, která právě přišla.
"Chce mě vidět, že?" Zeptal jsem se, i když jsem věděl, jaká je odpověď.
"Ano. Je…"
"Rozzuřený?"
"Asi tak nějak. Měl by si hned jít."
"Dobře mami." Zvedl jsem se z postele a s povzdechem jsem šel na popravu. Nebo přinejmenším vstříc několika hodně silným cruciatum.
Když jsem vešel nebyl tam jen on. Byly tam všichni po jeho boku. Všichni Smrtijedi. Až na jednoho. Na Snapea. Ten právě podstupoval určitě hrozně bolestný cruciatus, ale nevydal ani hlásku. Pocítil jsem k němu obdiv. Temný pán určitě na síle cruciatu nešetřil a on při tom nevydal ani hlásku. Věděl jsem, že za chvíli tuhle bolest ucítím i já a také jsem věděl, že já tak silný nebudu.
"Draco, to jsem rád, že jsi tady." Řekl aniž by přerušil cruciauts.
"Jistě si vzpomínáš, co se stalo včera."
"Ano pane, vzpomínám." V tu chvíli upadl Snape do bezvědomí, tedy doufám, že jen do bezvědomí.
"Neměl jsi šanci splnit svůj úkol, protože jak jsem byl informován, jsi k tomu neměl příležitost. Nicméně, to není důvod, proč jsem tě chtěl vidět." Není? Kdybych nestál před ním, už bych pravděpodobně skákal metr do stropu.
"Včera, se nám podařilo zajmout jednoho z Potterových kumpánů". Tak semhle to směřuje.
"A chci, aby si zjistil vše o jeho plánech. A tak mi dokázal svoji oddanost."
"Samozřejmě pane."
"Dobrá. To by bylo vše. Tvoje teta ti řekne více. Můžeš jít." Hluboce jsem se uklonil a odešel.
Bylo divné, že jsem neutrpěl žádnou újmu na zdravý, ale temný pán je nevyzpytatelní. Ať má v plánu cokoliv, tak to není dobré. Ale dobré to nebude ani pro mě. Ta mudlovská šmejdka určitě neřekne ani slovo. Na to tu vševědku moc dobře znám. Takže dobrý pro svět, blbý pro mě. Kdyby zajali toho hlupáka Weasleyho bylo by to určitě naopak. A kdyby nezajali nikoho, tak by mě umučil stejně jako Snapea. I když to se stane stejně, ale až později.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)