Pages

Zamilovaní nepřátelé - 19.Kapitola



Probudila jsem se v luxusní posteli. Nejspíš jsem při přemistování zase omdlela. Chtěla jsem vstát, ale každičká kost v mém těle mě bolela. Tak jsem zase spadla do postele a začala zkoumat místnost. Nebyla velká a ani nijak přepychově zařízená. Ale hlavní je, že to nebyla kopka. Nevěděla jsem, kde jsem. Nic mi to tu nepřipomínalo. Chvíli jsem ještě přejížděla pohledem po pokoji, ale pak mi padl zrak na noční stolek s jídlem. Měla jsem šílený hlad a tak jsem se na to vrhla. Věděla jsem, že by to mohlo být otrávené a tohle celé mohla být léčka, ale nic jiného jsem ani dělat nemohla.
Když jsem dojedla nevěděla jsem co dělat a tak jsem si prostě lehla a čekala. Možná na spánek, možná na zradu nebo možná na záchranu.
Po chvíli se otevřeli dveře a vešla paní Malfoyová.
"Jak vám je?"
"Bylo mi i lépe."
"Asi chcete vysvětlení." Nevím jestli to byla otázka nebo oznámení.ů
"Chci." Jakmile jsem to dořekla, posadila se na kraj postele a začala mluvit.
"Vím, že vám můj syn pomáhal. Naneštěstí to ví i všichni ostatní. Nemohla jsem vás tak nechat. Viděla jsem, jak byl můj syn ztrápený pokaždé, když od vás odešel."
"Ztrápený?"
"Ano. Snaží se to skrývat, ale vadilo mu, že vám ubližoval. Ale zpět k tématu. Ten čas co jsme tady, který bude ještě nepochybně chvíli trvat by jste nepřežila. Dnes v Malfoy Manor nikdo nebyl a tak jsem vás z něj mohla dostat. A do té doby než se vrátíme vás nikdo hledat nebude. Takže máme čas vás vyléčit a dostat vás pryč."
"Jakou mám ale jistotu, že to co říkáte je pravda?"
"Nemáte. Musíte mi věřit."
"Kde je Draco?"
"Na druhém konci Francie než my. Myslím, že to pro dnešek stačila. Zítra vás ošetřím. A Draca se vám pokusím přivést co nejdřív. Do té doby se prospěte. Nashle."
A pak odešla. Než jsem stačila utvořit nějakou myšlenku, tak jsem upadla do hlubokého spánku.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)