Pages

Zamilovaní nepřátelé - 17.Kapitola




"Slečno Grangerová..slečno Grangerová, proberte se." Slyšela jsem z dálky hlas. Pomalu jsem otevřela jedno oko. Viděla jsem dost rozmazaně. S bolestí jsem otevřela i to druhé a pomalu jsem začala rozpoznávat Narcissu Malfoyovou.
"Co…co se stalo?" zachraptěla jsem.
"Nejspíš jste omdlela a ani se vám nedivím."
"Ale co tu děláte?"
"Chci vám pomoct. Byly jsme v podstatě odsunuty, aby vám můj syn nemohl pomáhat. Ale já pod dohledem svého manžela nejsem. Musím vás odtud dostat."
"Ale on přijde na to že…"
"Nikdo to nezjistí. Nechal by vás tu dokud by jste to nevzdala."
"Proč?"
"Proč vás chci dostat pryč? To je na delší dobu, teď musíme jít."
"Kam jdeme?"
"Nemluvte. Vyčerpává vás to. Na zahradu, musíme se přemístit."

Nebyla jsem si jistá jestli jí můžu věřit, ale co jiného mi zbývalo? Draco mi pomohl a tohle je jeho matka. Pokud mě zavede za Malfoyem budí jí věřit.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)