Pages

Zamilovaní nepřátelé - 10.Kapitola

Vypadá to, že mě někdo špehuje. Bylo mi jasné, že mi Voldemort nevěří, ale že na mě pošle špeha, to jsem nečekal. Tedy podvědomě jsem to asi tušil, jinak bych nepoužil Cruciatus. Hned jak jsem odešel od Grangerové, nechal si mě zavolat. A vyptával se mně na milion věcí. Určitě mě špehoval, jen doufám, že můj záměr s Grangerovou jsem dostatečně zakryl a nepodezřívá mě. Zatím to tedy alespoň nevypadá, že by mě podezříval. Ale kdo ví, co se tomu bláznovi honí hlavou. Ale doufám, že dnes už budu mít klid. Setkání s Grangerovou bylo stresující. Nesnáším jí. A štve mě, že její mučení mi nepřineslo žádné potěšení. Naopak mi jí je líto. Nemůžu uvěřit tomu, že jsem klesl tak hluboko. Nakonec snad ze mě bude ještě takový ubožák jako je Weasley. Měl bych se vážně začít kontrolovat. Sice chci, aby Voldemort padl, ale rozhodně si chci uchovat své postavení. Jsem Malfoy a Malfoy je vždy nad všemi mudly, krvezrátci i kouzelníky.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)