Pages

Vánoční stromek z knížek


Nejdřív asi vezmu téma doslova. Vlastně nevím, jestli se dá vzít i nějak jinak, ale uvidíme, na co u psaní přijdu. Abych přešla rovnou k věci, tak stromeček s knížek není nic divného. Na Google najděte hodně obrázku. Ale podle mě je to dost hrozné. Vypadá to dobře, ale neničí se tím knížky náhodou? Podle mě ano. Pokud se tedy nepoužijí makety, což většinou ano. Ale najdou se i takové stromečky, co jsou z opravdových knih.

Řekne, že i přes můj názor se tím knížky neponičí. Jaké knížky by se měli objevit ve Vánočním stromku? Nejspíš nějaké Vánoční že? Ale mě žádné nenapadají. Podle mě by bylo skvělý, kdyby to bylo sestavené tak, že by si člověk mohl každý den vytáhnout jednu svojí oblíbenou knížku a kousek si z ní přečíst. Každý den by byl pak trochu veselejší.

Každý člověk by měl ve svém stromečku jiné knihy. Já bych tam určitě měla komplet Harryho
Pottera, celou tygří ságu a dál nevím, co bych tam dala. Skvělých knížek je plno a nedá se s jistotou říct nejoblíbenější, protože vždycky se objeví nějaká, která ji předčí. Nebo možná ne. A co vy? Jaké knihy by byly součástí vašeho stromečku.

Ale kdybych měla normální stromeček - což budu mít umělý, jestli se ho někdo odhodlá postavit - a měla bych pod stromečkem jenom knížky, tak by mi to ani nevadilo. Jistě je hodně věcí, co jsou pěkné nejen knížky a hodně lidí by asi vyvádělo, že našlo pod stromečkem samé knížky a nic jiného. Mě by to ale nevadilo. Vadilo by mi to pouze v případě, že by pod tím stromečkem byly učebnice. To by to pak asi nedopadlo pro nikoho dobře. A vám? Vadilo by vám, kdybyste našli pod stromečkem samé knížky?

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)