Pages

Vánoční atmosféra v knihách


Napadá mě akorát jedna kniha, která byla o Vánocích. A to je Vánoční koleda od Dickense. A to se ještě musím přiznat, že tuto knihu jsem nečetla. Ale přečetla bych si jí hrozně ráda. Už jen proto, že jsem viděla několik filmových verzí a ty se mi velmi líbily. A kniha by se mi určitě také líbila. Jinak mě vážně nic nenapadá. Leda tak pohádky, ale to je asi vážně všechno. Určitě jsem někdy četla nějaké knihy s Vánoční tématikou, ale teď si na žádnou nemůžu vzpomenout.

Já osobně si neumím Vánoce představit bez knížek. Bez nich by to prostě nebyly Vánoce. Někdo to tak určitě nevidí. Ale pro mě to tak je. Já se na Vánoce nedokážu obejít bez knih. Neměla bych co dělat. Jistě mohla bych být na počítači nebo venku, ale člověka (nebo aspoň mě) nebaví dělat celý den jen jednu věc.


Do Vánoc zbývá ještě docela dost času, takže si nejsem jistá, se kterými knihami strávím letošní Vánoce. Ale s největší pravděpodobností to bude Twilight 1-4 díl, které jsem dostala k minulým Vánocům a jak je u mě zvykem, tak jsem ještě neměla čas to přečíst. A pak také čekám na poslední část filmu. Pak se teda pustím do těch knih, což doufám, že bude o Vánocích. Ale v mé knihovně je plno knih, které jsem ještě nepřečetla nebo které bych si chtěla přečíst znovu. A z knihovny (tedy knihoven) mám půjčeno dalších X knížek a pochybuji, že se to v prosinci změní. Protože já jak něco vidím, tak si to prostě musím půjčit a i když čtu docela rychle, tak se mi to tu hromadí.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)