Pages

Vánoce v Bradavicích - Lucius Malfoy


Kam to mohla schovat? Dobře, možná se chovám trochu nedospěle, ale potřebuji to vědět. Kdo ví, jakou blbost mi dá moje, nádherná ale dost bláznivá, manželka tentokrát. Minulý rok to byl luk s šípy. Copak jsem snad nějak Bobin Sood? Nebo jak se ten chlap z toho filmu jmenoval? A předminulý rok jsem dostal kožich ušitý z myší. No vážně. Já potřebuju tu největší kvalitu. A ona mi dá kožich z toho nepodřadnějšího stvoření na světe. Proto ten dárek musím najít. Nemůžu dopustit, aby mě zase ztrapnila před celým domem hostů. Najdu ho a zničím ho.

Po delší době jsem konečně našel velkou zelenou krabici pod postelí. Nechápu jak je možné, že mě nenapadlo ho tam hledat dřív. Chtěl jsem ho okamžitě zničit, ale zvědavost mi nedala, co když to tentokrát nebude žádná blbost? S povzdechem jsem sundal z krabice víko. Byla tam soška psa. Nejdřív jsem nechápal, ale když jsem jí vyndal pochopil jsem. Pes najednou ožil a zkopíroval se ještě stokrát. Celkem mě teď tedy olizovalo 101 dalmatinů. V té chvíli jsem se zapřísahal, že Narsice tu televizi vyhodím z okna. A hned za televizí půjde Draco s Hermionou. Kdyby si ji nevzal, nikdy by k nám nepřitáhla ten mudlovský krám. A mě by teď neolizovala hromada psů. Když o tom tak přemýšlím, vypadají docela dobře. Mohl bych si z nich udělat kožich…

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)